Quote (Makta @ Nov 15 2012 07:22pm)
Tur det. Kommer inte vara många supportrar kvar när DIF = Korplag

djurgårn kan gå ner och bli ett korplag och fortfarande ha fler guld än hv71 någonsin kommer få

Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 10:16pm)
yay vinst idag!
Förövrigt, dej, visste inte att du gick på matcherna.. Trodde du bara följde nån nhl lag, men var gårdare o gjorde din plikt med o håna gnagare.
jag har t.o.m. visats på jumbotronen under matcher och nyheterna efteråt l0l
följer panthers och djurgårde. jag är dock väldigt snäll av mig så jag hatar inte