d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1888990919298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 03:55pm
Quote (Makta @ Nov 15 2012 07:22pm)
Tur det. Kommer inte vara många supportrar kvar när DIF = Korplag :lol:


djurgårn kan gå ner och bli ett korplag och fortfarande ha fler guld än hv71 någonsin kommer få :)

Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 10:16pm)
yay vinst idag!

Förövrigt, dej, visste inte att du gick på matcherna.. Trodde du bara följde nån nhl lag, men var gårdare o gjorde din plikt med o håna gnagare.


jag har t.o.m. visats på jumbotronen under matcher och nyheterna efteråt l0l

följer panthers och djurgårde. jag är dock väldigt snäll av mig så jag hatar inte
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 17 2012 07:40am
3-1

SÅ JÄVLA TOLD SPURSHITS
FUCK U ADE
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 17 2012 07:44am
Quote (ChingeR @ Nov 17 2012 03:40pm)
3-1

SÅ JÄVLA TOLD SPURSHITS
FUCK U ADE


Giroud och Podolski är ett bra anfallspar
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 17 2012 09:31am
Redan 2-0 till HV. Det gillas!
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Nov 17 2012 09:47am
Quote (ChingeR @ 17 Nov 2012 14:40)
3-1

SÅ JÄVLA TOLD SPURSHITS
FUCK U ADE


Så sjuukt jävla go seger!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 18 2012 07:47am
big high 5-2 the gunners
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 18 2012 11:19am
Vafan har Zabel sagt till DIF under helgen?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 18 2012 11:23am
Quote (PlaaD @ 18 Nov 2012 19:19)
Vafan har Zabel sagt till DIF under helgen?


VI vill ha challe kvar!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 18 2012 11:27am
Quote (berhemuli @ 18 Nov 2012 18:23)
VI vill ha challe kvar!


Helt sjukt.
Verkar som det är ett helt annat lag som klev in på isen idag.
Ruskigt kul att se, får hoppas de styr upp och spelar såhär som dem ska spela resten av säsongen nu!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 18 2012 11:45am
Quote (PlaaD @ 18 Nov 2012 19:27)
Helt sjukt.
Verkar som det är ett helt annat lag som klev in på isen idag.
Ruskigt kul att se, får hoppas de styr upp och spelar såhär som dem ska spela resten av säsongen nu!


Jag hoppas på plattmatch mot örebro borta i nästa omgång.. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1888990919298Next
Add Reply New Topic New Poll