☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Dota 2
Prev
1
88
89
90
91
92
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 128214
Replies: 6201
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#891
Nov 29 2012 07:06am
Quote (d0oh @ 28 Nov 2012 19:01)
när winstreaken kommer så försvinner tardsen dw
lol jk
Faktiskt tvärt om, vinner du mycket får du spela med sämre folk på kort sikt.
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#892
Nov 29 2012 11:18am
1+ cm
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#893
Nov 29 2012 12:24pm
Boys.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?
Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/
This post was edited by Mikob on Nov 29 2012 12:26pm
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#894
Nov 29 2012 01:00pm
Quote (Mikob @ Nov 29 2012 08:24pm)
Boys.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?
Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/
jag är pro doter till helgen
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#895
Nov 29 2012 01:03pm
Quote (Mikob @ 29 Nov 2012 20:24)
Boys.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?
Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/
sure
http://steamcommunity.com/id/CINDERELLA99/
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#896
Nov 29 2012 01:12pm
Quote (Mikob @ Nov 29 2012 07:24pm)
Boys.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?
Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/
är på om folk behövs, kan lira när som helst förutom imorgon/lördag kväll
http://steamcommunity.com/id/cousc
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#897
Nov 29 2012 01:19pm
Inzait steam id
#1
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#898
Nov 29 2012 01:27pm
Lets do this!
Lär starta typ måndag lr någe så har man en vecka att sätta tid och spela tror jag.
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#899
Nov 29 2012 01:49pm
ta mig före umade!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#900
Nov 29 2012 01:50pm
Quote (fotosyntEz @ Nov 29 2012 09:49pm)
ta mig före umade!
Minns nog din Mirana leave på garena
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
88
89
90
91
92
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact