d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev18889909192621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 29 2012 07:06am
Quote (d0oh @ 28 Nov 2012 19:01)
när winstreaken kommer så försvinner tardsen dw

lol jk


Faktiskt tvärt om, vinner du mycket får du spela med sämre folk på kort sikt.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 29 2012 11:18am
1+ cm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 29 2012 12:24pm
Boys. http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?

Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/

This post was edited by Mikob on Nov 29 2012 12:26pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 29 2012 01:00pm
Quote (Mikob @ Nov 29 2012 08:24pm)
Boys. http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?

Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/


jag är pro doter till helgen
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 29 2012 01:03pm
Quote (Mikob @ 29 Nov 2012 20:24)
Boys. http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?

Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/


sure
http://steamcommunity.com/id/CINDERELLA99/
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 29 2012 01:12pm
Quote (Mikob @ Nov 29 2012 07:24pm)
Boys. http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65467625&f=163
Jag anmäler oss? Har vi 5man som kan spela någon kväll i veckan?

Behöver isåfall lite steam id's osv.
Det sega är med timezones :/


är på om folk behövs, kan lira när som helst förutom imorgon/lördag kväll

http://steamcommunity.com/id/cousc
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 29 2012 01:19pm
Inzait steam id

#1
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 29 2012 01:27pm
Lets do this! B)
Lär starta typ måndag lr någe så har man en vecka att sätta tid och spela tror jag.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 29 2012 01:49pm
ta mig före umade!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 29 2012 01:50pm
Quote (fotosyntEz @ Nov 29 2012 09:49pm)
ta mig före umade!


:lol:

Minns nog din Mirana leave på garena

B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192621Next
Add Reply New Topic New Poll