d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev18889909192156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 6 2012 01:13pm
ty
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2012 01:13pm
Quote (sturm @ Apr 6 2012 08:00pm)
IPL ikväll till kl 07 imorgon bitti, TAiLS vs NesTea atm.

http://rakaka.se/?newsID=18953


och jag måste jobba imorrn

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKEN
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 6 2012 01:14pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 6 2012 09:13pm)
och jag måste jobba imorrn

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKEN


HAHAHAHAH

I love you Martin :wub:
Vi har inte skypat på år, har du mick?
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 6 2012 01:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2012 20:13)
och jag måste jobba imorrn

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKEN



awww stackars svarten :( jag kan kolla åt dig och säga vilka matchups du ska se i efterhand :P kommer dock inte kolla allt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2012 01:15pm
Quote (umade @ Apr 6 2012 08:14pm)
HAHAHAHAH

I love you Martin :wub:
Vi har inte skypat på år, har du mick?


Ja, jag införskaffade en ny ganska nyligen faktiskt.

go gogo

Quote (sturm @ Apr 6 2012 08:15pm)
awww stackars svarten :( jag kan kolla åt dig och säga vilka matchups du ska se i efterhand :P kommer dock inte kolla allt.


Aa det vore najs faktiskt.

ska försöka hänga med så länge jag kan dock :)

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 6 2012 01:15pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 6 2012 01:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 6 2012 09:15pm)
Ja, jag införskaffade en ny ganska nyligen faktiskt.

go gogo


Jag är skajp ifall du vill prata medan vi tittar, om du nu ska titta
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 6 2012 01:17pm
Undrar vilka casters dom har.


Och någon som vet vilka som ska casta eizo Dreamhack i stockholm nu i april?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 6 2012 01:19pm
Quote (sturm @ Apr 6 2012 07:17pm)
Undrar vilka casters dom har.


Och någon som vet vilka som ska casta eizo Dreamhack i stockholm nu i april?


heaton och fisker
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 6 2012 01:25pm
Quote (R4mses @ 6 Apr 2012 20:19)
heaton och fisker



hahahaha du skämtar, då kommer jag fan inte köpa några biljetter, kommer dom kommentera livestreamen som sänds på nätet på engelska också?
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 6 2012 02:18pm
Special TAKTIKS!!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192156Next
Add Reply New Topic New Poll