d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18889909192100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 6,275.00
Dec 23 2009 07:21pm
Quote (x17 @ 24 Dec 2009 02:18)
ah men svart är riktigt sweet! haha har en kompis som har lika dan, han blir såå jävla sängt :D nae true, så jävla ovärt med standard brunt trots att det kostar 400, inte värt det imo.

du skulle sett vår spliff vi köpte i cristiania nu i oktober innan sensation, den var SÅ JÄVLA fet och kostade 10 euro. vi rökte den på 4st och alla blev helt slut, var tvungna att sitta kvar vid ett bord i cristiania i typ 20 min för vi hade ALDRIG klarat att gå alltså, jag lovar. sen när vi väl gick, gick vi förbi en kyrka med ett sjukt högt torn som man kunde gå upp i, vilket så klart var en självklarhet. fanns inga som helst tvivel om att man inte skulle gå upp, så vi gjorde det. kostade BARA 25 euro, då fick man gå ända högst upp vilket var 92 meter och 400 trappsteg. fattar du hur SJUKT det var att gå upp för den där trappen och sen stå där uppe fortfarande så helt sjukt borta, det var nog det ROLIGASTE jag gjort i hela mitt liv. svart nepal säger jag bara, jävlar!

hahahaha jävlar låter helt underbart, måste ta en roadtrip till christiania med polarna.. har inte varit där :D men de har väl typ stängt ner pusher street så det inte finns alls lika mycket längre eller?
Member
Gold: 4,000.00
Dec 23 2009 07:26pm
Quote (Emil @ Dec 24 2009 01:21am)
hahahaha jävlar låter helt underbart, måste ta en roadtrip till christiania med polarna.. har inte varit där :D men de har väl typ stängt ner pusher street så det inte finns alls lika mycket längre eller?

hah ja men jävlar, sen komma hem till hotellet efter att ha käkat kebab som förövrigt var jävligt god. ligga i våra våningssängar och lyssna på peppmusik aka riktigt mycket minimal/house, sen gå ut röka en wihte widdow spliff, gå och lägga sig i sängarna lyssna på lika fet musik och äta geisha med nöt cremé på tills man somnar. vaknar upp sen och inser att man ska på FUCKING SENSATION om bara några timmar!

de var fan en hel del kvar ändå alltså, stod "korvstånd" där de sålde röka ifrån, låg stora haschkakor samt färdigrullade spliffar där. dessutom hade det ett pannkakor med nutella stånd där! (glömde testa äta där dock).
Member
Gold: 0.07
Dec 23 2009 07:27pm
Quote (x17 @ 24 Dec 2009 02:26)
hah ja men jävlar, sen komma hem till hotellet efter att ha käkat kebab som förövrigt var jävligt god. ligga i våra våningssängar och lyssna på peppmusik aka riktigt mycket minimal/house, sen gå ut röka en wihte widdow spliff, gå och lägga sig i sängarna lyssna på lika fet musik och äta geisha med nöt cremé på tills man somnar.  vaknar upp sen och inser att man ska på FUCKING SENSATION om bara några timmar!

de var fan en hel del kvar ändå alltså, stod "korvstånd" där de sålde röka ifrån, låg stora haschkakor samt färdigrullade spliffar där. dessutom hade det ett pannkakor med nutella stånd där! (glömde testa äta där dock).

speciella pankakor ;)
Member
Gold: 0.00
Dec 23 2009 07:29pm
vad snackar ni om här då crackpundare?
Member
Dec 23 2009 07:30pm
Admin bannar fuskanklagare på pz hahhaahaahahaha
Member
Dec 23 2009 07:32pm
Quote (x17 @ 24 Dec 2009 02:26)
hah ja men jävlar, sen komma hem till hotellet efter att ha käkat kebab som förövrigt var jävligt god. ligga i våra våningssängar och lyssna på peppmusik aka riktigt mycket minimal/house, sen gå ut röka en wihte widdow spliff, gå och lägga sig i sängarna lyssna på lika fet musik och äta geisha med nöt cremé på tills man somnar.  vaknar upp sen och inser att man ska på FUCKING SENSATION om bara några timmar!

det värsta med att jag är så besatt av indica är väl dock att jag gärna röker så mycket att jag knappt kan stå hahaha, men din resa låter som en jävla upplevelse :) jag vill dra till amsterdam på nåt högklassigt rave till sommaren, vara där en vecka och i stort sett bo på coffee shopsen och traska runt i staden för att sen släppa loss totalt med lite MDMA på ravet :D
Member
Gold: 4,000.00
Dec 23 2009 07:39pm
Quote (Emil @ Dec 24 2009 01:32am)
det värsta med att jag är så besatt av indica är väl dock att jag gärna röker så mycket att jag knappt kan stå hahaha, men din resa låter som en jävla upplevelse :) jag vill dra till amsterdam på nåt högklassigt rave till sommaren, vara där en vecka och i stort sett bo på coffee shopsen och traska runt i staden för att sen släppa loss totalt med lite MDMA på ravet :D

haha det kan jag kan tänka mig :D den var så sjukt jävla rolig så det är helt galet. hah jag har varit i amsterdam, det var också en helt sjuk jävla resa. vi var på sensation white i dussledorf över nyår förra året och vi bilade dit, sen kom vi på att amsterdam bara var 20 mil därifrån eller nått sånt där. så då vart det en självklarthet att vi skulle åka dit :D haha helt sjukt rolig deras det också ^^
Member
Dec 23 2009 07:43pm
Quote (x17 @ 24 Dec 2009 02:39)
haha det kan jag kan tänka mig :D den var så sjukt jävla rolig så det är helt galet. hah jag har varit i amsterdam, det var också en helt sjuk jävla resa. vi var på sensation white i dussledorf över nyår förra året och vi bilade dit, sen kom vi på att amsterdam bara var 20 mil därifrån eller nått sånt där. så då vart det en självklarthet att vi skulle åka dit :D haha helt sjukt rolig deras det också ^^

haha jag börjar redan längta till sommaren, jag har aldrig haft så stor koll på vad det finns för raves och när de hålls då jag inte är så intresserad av själva musiken haha. vet du vad det blir för raves nu till sommaren? :D
Member
Dec 23 2009 07:49pm
smisk vad dåliga dom jag spelat med är..
Member
Gold: 26,189.00
Dec 23 2009 07:51pm
jag älskar min router <3
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192100Next
Closed New Topic New Poll