d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18889909192100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 03:48am
Quote (Bror @ Dec 3 2009 09:44am)
bra sitter här på skolan^^
sj då?


härligt :)
sitter hemma o är sjuk o har tråkigt ^^

Quote (RistVaLL @ Dec 3 2009 09:44am)
morrn morrn

@ psy bara bra tack, lite småtrött bara. sj då?


ok. samma här + sjuk xD!

This post was edited by PsY on Dec 3 2009 03:49am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 3 2009 03:49am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 10:48)
härligt :)
sitter hemma o är sjuk o har tråkigt ^^



ok. samma här + sjuk xD!


fan va jobbigt, vad är det för sjukdom du åkt på då?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 3 2009 03:50am
Quote (RistVaLL @ 3 Dec 2009 10:49)
fan va jobbigt, vad är det för sjukdom du åkt på då?


hah. har ni släng ut dendär alexcata2004 ur the maze? xD
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 03:50am
Quote (RistVaLL @ Dec 3 2009 09:49am)
fan va jobbigt, vad är det för sjukdom du åkt på då?


feber´. förkyld , ont i halsen^^
inget allvarligt iaf^^ men palla gå till skolan
Member
Posts: 5,997
Joined: Sep 7 2008
Gold: 70.00
Dec 3 2009 05:46am
Quote (Nickeee @ 3 Dec 2009 11:48)
nice, nice.

Steker i hemmet å äter nå käk, ska dra mig till skolan snart B)


lika kallt som igår? (såg att du skrev -19 eller nått xD)

var -9 här i morse, fick skjuts till skolan och var där typ 07:50...iaf bättre än att åka buss :)
började 08:30 btw

Quote (PsY @ 3 Dec 2009 11:50)
feber´. förkyld , ont i halsen^^
inget allvarligt iaf^^ men palla gå till skolan


hehe har inte varit sjuk på på hela terminen xD

This post was edited by Bror on Dec 3 2009 05:47am
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 05:51am
Quote (Bror @ Dec 3 2009 11:46am)
lika kallt som igår? (såg att du skrev -19 eller nått xD)

var -9 här i morse, fick skjuts till skolan och var där typ 07:50...iaf bättre än att åka buss :)
började 08:30 btw



hehe har inte varit sjuk på på hela terminen xD


ok nice :)
ja har varit sjuk ganska mkt tyvärr :/

vi har -5 nu ^^
Member
Posts: 5,997
Joined: Sep 7 2008
Gold: 70.00
Dec 3 2009 05:53am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 13:51)
ok nice :)
ja har varit sjuk ganska mkt tyvärr :/

vi har -5 nu ^^


vars bor du?^^
jag bor iskellefteå xD frös hijäl då jag gick till ica som ligger 50 meter från skolan lol :lol:
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 05:56am
Quote (Bror @ Dec 3 2009 11:53am)
vars bor du?^^
jag bor iskellefteå xD frös hijäl då jag gick till ica som ligger 50 meter från skolan lol :lol:


östergötland :P



This post was edited by PsY on Dec 3 2009 06:02am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 3 2009 06:08am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 10:50)
feber´. förkyld , ont i halsen^^
inget allvarligt iaf^^ men palla gå till skolan


ah shit palla ;/ svininfluensan?

Quote (Nickeee @ 3 Dec 2009 10:50)
hah. har ni släng ut dendär alexcata2004 ur the maze? xD


ja jag kickade honom nyss, han sitter och welchar på pokern. så noneed!
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 3 2009 06:11am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 10:50)
feber´. förkyld , ont i halsen^^
inget allvarligt iaf^^ men palla gå till skolan


hur mkt köpte du ditt acc för?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192100Next
Closed New Topic New Poll