Quote (Nickeee @ 3 Dec 2009 11:48)
nice, nice.
Steker i hemmet å äter nå käk, ska dra mig till skolan snart

lika kallt som igår? (såg att du skrev -19 eller nått xD)
var -9 här i morse, fick skjuts till skolan och var där typ 07:50...iaf bättre än att åka buss

började 08:30 btw
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 11:50)
feber´. förkyld , ont i halsen^^
inget allvarligt iaf^^ men palla gå till skolan
hehe har inte varit sjuk på på hela terminen xD
This post was edited by Bror on Dec 3 2009 05:47am