var hemma och var sjuk måndag/tisdag
lirade lite hon ofc, men fyfan vad illa... jag hamnar med minst 1 ryss varje game, och jag menar inte retards som jag kallar ryssar
utan ryssar som snackar ryska och ryska only, feedar sönder och kan inte supporta det minsta, har fan förlorat 80 psr på dehär 2 dagarna, bara att hoppas på att d går bättre när hon kmr upp igen
lite glädje i att när resten kom hem från skolan så lirade vi tillsammans och vann 90% av alla games
