d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18889909192329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 28 2010 09:33am
får ju hoppas på att dom håller på att uppdatera så Balphagor kommer :)
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 28 2010 09:33am
Fortfarande nere? De sa vid typ 11 i morse att de skulle vara nere i 4-6 timmar..

This post was edited by x17 on Apr 28 2010 09:33am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 28 2010 09:44am
Quote (Sandman423 @ Apr 28 2010 04:16pm)
Bild på playz-kinesen please.


Har inte bild mene

Du är smal ganska ljushyad, han är mer normal byggd, mörkare än du, kort hår, grövre ansiktsdrag (dvs mindre söt, mer allvarlig look.)

Ni är inte alls lika Charlie menar säkert nån random kines som var på playz du är inte alls lik Playz kinesen.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 28 2010 09:51am
uppe för mig
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 28 2010 09:51am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Apr 2010 15:44)
Har inte bild mene

Du är smal  ganska ljushyad, han är mer normal byggd, mörkare än du, kort hår, grövre ansiktsdrag (dvs mindre söt, mer allvarlig look.)

Ni är inte alls lika Charlie menar säkert nån random kines som var på playz du är inte alls lik Playz kinesen.


Har ni också en kines-stammis på erat itcafé? Det har vi i Växjö också :mellow: FAN vad de där kineserna förökar sig

Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 28 2010 09:52am
var hemma och var sjuk måndag/tisdag
lirade lite hon ofc, men fyfan vad illa... jag hamnar med minst 1 ryss varje game, och jag menar inte retards som jag kallar ryssar
utan ryssar som snackar ryska och ryska only, feedar sönder och kan inte supporta det minsta, har fan förlorat 80 psr på dehär 2 dagarna, bara att hoppas på att d går bättre när hon kmr upp igen
lite glädje i att när resten kom hem från skolan så lirade vi tillsammans och vann 90% av alla games :)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 28 2010 10:39am
kom in en sekund, inga servers uppe, reconnectade och kan inte komma in nu
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 28 2010 11:02am
NY UPDATE!
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 28 2010 11:03am
funkar för mig nu, hittar servrar osv
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 28 2010 11:08am
mitt blev patchat men det säger "Bad data" när jag försöker logga in :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192329Next
Add Reply New Topic New Poll