d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev18889909192445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 15 2010 09:43am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 16:42)
Du måste fortfarande lära dig vad begreppet trolla betyder :wacko:


Jag använder begreppet trolla som att hoppa runt i trådar. Jag vet vad det betyder -_-

This post was edited by snoramej on Mar 15 2010 09:44am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2010 09:44am
Quote (snoramej @ 15 Mar 2010 16:43)
Jag använder begreppet trolla som att hoppa runt i trådar. Jag vet vad det betyder -_-


Om du använder det helt fel hela tiden så vet du ju inte vad det betyder?????

!!!!

???

:bonk:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 15 2010 09:45am
Quote (snoramej @ Mar 15 2010 04:43pm)
Jag använder begreppet trolla som att hoppa runt i trådar. Jag vet vad det betyder -_-


du vet vad det betyder men avndänder det ändå på fel sätt ? :headscratch:

This post was edited by Goss3N on Mar 15 2010 09:45am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 15 2010 09:48am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 16:44)
Om du använder det helt fel hela tiden så vet du ju inte vad det betyder?????

!!!!

???

:bonk:


Jo, jag vet vad det betyder, gillar bara att böja på saker till hur jag uppfattar det och bara... Anta att andra förstår!

Quote (Goss3N @ 15 Mar 2010 16:45)
du vet vad det betyder men avndänder det ändå på fel sätt ?  :headscratch:


På mitt sätt, som jag uppfattar det ;)
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,828.37
Trader: Trusted
Mar 15 2010 11:46pm
Quote (snoramej @ 15 Mar 2010 16:43)
Jag använder begreppet trolla som att hoppa runt i trådar. Jag vet vad det betyder -_-


trolla ær væl det som tobbe trollkarl gør? ;P



haha varit en bra vecka før Society!
Fått 2x Warlocks och 1x Ninja so far och bara tisdag nu :)
Fått ett par paladins/samus också. Kan vi ta hogs denna vecka? :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 16 2010 02:45am
Quote (n1ghtm4r3 @ 16 Mar 2010 06:46)
trolla ær væl det som tobbe trollkarl gør? ;P



haha varit en bra vecka før Society!
Fått 2x Warlocks och 1x Ninja so far och bara tisdag nu :)
Fått ett par paladins/samus också. Kan vi ta hogs denna vecka? :P


Ni har aristeides upp i rövhålet, många har passat hc mqs den har veckan. En monk och en warlock på hc. Tror det kan bli jämnt :o
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 17 2010 08:35am
Happ, så failade jag MQn.. Igen.. Fittspel!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Mar 17 2010 08:36am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 14:35)
Happ, så failade jag MQn.. Igen.. Fittspel!


bara 0/3 ju :P jag är 1/8
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 17 2010 08:38am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 15:35)
Happ, så failade jag MQn.. Igen.. Fittspel!


0/3 ^_^

Chill ju :)

Chansen att passa på 3 dörrar är 1/6 :)

Quote (SCXiao @ 17 Mar 2010 15:36)
bara 0/3 ju :P jag är 1/8


1/8 är också bra ^_^

Martin var typ 0/15 innan han fick samurai :rofl:

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Mar 17 2010 08:39am
Quote (snoramej @ 17 Mar 2010 14:38)
0/3 ^_^

Chill ju :)

Chansen att passa på 3 dörrar är 1/6 :)



1/8 är också bra ^_^

Martin var typ 0/15 innan han fick samurai :rofl:


1/8 är väl ganska standard och inte "bra" , med tanke på ~16% chans att passa ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192445Next
Add Reply New Topic New Poll