Quote (Alphabetz @ 2 Jun 2010 17:51)
Testa Tetralysal först. Det hade minimala bieffekter av vad jag kommer ihåg.
Alla piller du prövar kommer göra din hy torr och allmänt irriterad t.ex.
Roaccutan är omdiskuterad för sina biverkningar. Den har bieffekter såsom depression, torr hy, massa sjukdomar och liknande.
Men, det är självklart mycket sällsynt och det enda som har hänt mig är att min hy har blivit brutalt torr.
Och om depressions-biverkningen slår in, så kommer du att bli mycket mer glad av att dina finnar försvinner, du blir därmed mindre deprimerad.
Jag skulle rekommendera Roaccutan!
Mina finnar är förjävliga, dem är kanske inte så hardcore röda/ser åt helvete ut, men DEM ÄR MÅNGA och GÅR EJ BORt :S
Men du rekommenderar 2 saker, vilket borde man pröva???