d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev18889909192521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 2 2010 10:01am
Quote (Alphabetz @ 2 Jun 2010 17:51)
Testa Tetralysal först. Det hade minimala bieffekter av vad jag kommer ihåg.
Alla piller du prövar kommer göra din hy torr och allmänt irriterad t.ex.

Roaccutan är omdiskuterad för sina biverkningar. Den har bieffekter såsom depression, torr hy, massa sjukdomar och liknande.
Men, det är självklart mycket sällsynt och det enda som har hänt mig är att min hy har blivit brutalt torr.
Och om depressions-biverkningen slår in, så kommer du att bli mycket mer glad av att dina finnar försvinner, du blir därmed mindre deprimerad.
Jag skulle rekommendera Roaccutan!


Mina finnar är förjävliga, dem är kanske inte så hardcore röda/ser åt helvete ut, men DEM ÄR MÅNGA och GÅR EJ BORt :S

Men du rekommenderar 2 saker, vilket borde man pröva???
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 2 2010 10:06am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Jun 2010 16:01)
Mina finnar är förjävliga, dem är kanske inte så hardcore röda/ser åt helvete ut, men DEM ÄR MÅNGA och GÅR EJ BORt :S

Men du rekommenderar 2 saker, vilket borde man pröva???


pröva flytta er konversation till svenska chatten istället
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 2 2010 10:07am
Quote (SCXiao @ 2 Jun 2010 18:06)
pröva flytta er konversation till svenska chatten istället


Mhm, PM'd.
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 2 2010 10:12am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Jun 2010 16:02)
Haha nej inte direkt, men kan ju fan inte säga att jag ser bra ut :P

Sen så hatar jag mina finnar som aldrig går bort, dem är nog ett av det jobbigaste grejerna >_<

Men med min kropp är jag väl helt nöjd, ej tjock/smal, rätt lång = helt okej.


äh vem bryr sig, du försöker väl inte gänga nån härinne ändå? jag slår vad om att du är en söt pojk :angel:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 2 2010 11:17am
Quote (BraSma @ 2 Jun 2010 18:12)
äh vem bryr sig, du försöker väl inte gänga nån härinne ändå? jag slår vad om att du är en söt pojk  :angel:


jag också faktiskt :hug:
om du har fler frågor kring pill-ämnet så finns jag roppin.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 2 2010 11:37am
Quote (BraSma @ 2 Jun 2010 18:12)
äh vem bryr sig, du försöker väl inte gänga nån härinne ändå? jag slår vad om att du är en söt pojk  :angel:


hahhaa :P

Nje det gör jag inte, men jag är inte söt, om man inte frågar min mamma då, lol.


Quote (Alphabetz @ 2 Jun 2010 19:17)
jag också faktiskt :hug:
om du har fler frågor kring pill-ämnet så finns jag roppin.


tackar :wub:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 2 2010 11:48am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 2 2010 06:01pm)
Mina finnar är förjävliga, dem är kanske inte så hardcore röda/ser åt helvete ut, men DEM ÄR MÅNGA och GÅR EJ BORt :S

Men du rekommenderar 2 saker, vilket borde man pröva???


Vill du ha ett kort på min rygg?

Finnar + Stort Ärr.
Who cares about utseende? Brasma looks like shit men är skit schysst :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 2 2010 11:50am
Quote (spetch @ 2 Jun 2010 19:48)
Vill du ha ett kort på min rygg?

Finnar + Stort Ärr.
Who cares about utseende? Brasma looks like shit men är skit schysst :D


ryggen? Ansiktet är väl ett ganska mycket mer känsligt område än ryggen, jag har också finnar på övre delen av ryggen /care på det.

Självklart så är det ju sättet/personligheten > utseende men, finnar är otroligt störande..
Member
Posts: 1,161
Joined: Oct 11 2007
Gold: 0.00
Jun 2 2010 11:51am
Får jag någon finne sparar jag skägg/mustasch för att dölja det :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 2 2010 11:52am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 2 2010 07:50pm)
ryggen? Ansiktet är väl ett ganska mycket mer känsligt område än ryggen, jag har också finnar på övre delen av ryggen /care på det.

Självklart så är det ju sättet/personligheten > utseende men, finnar är otroligt störande..


Har i ansiktet också.

Dock solar jag bort dem :) Bästa sättet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192521Next
Add Reply New Topic New Poll