d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev18889909192820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 15 2011 02:38pm
Fan va folk börja skriva i denna topic,
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 15 2011 02:59pm
Quote (Fil @ Aug 15 2011 10:28pm)
Av samma anledning förmodar jag att du tycker din snopp är äcklig?


OH SHIT
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 15 2011 03:18pm
Quote (Lunuz1 @ 15 Aug 2011 21:45)
Men skärp dig, du överdriver.. Vad i helvete tror du "pro bodybuilders" dricker efter träning? Ja inte fan ere gainomax iaf  :blink:

Och för att bli stor så är det kaloriöverskott som gäller, skulle säga 50% protein 35% kolhydrater 15% fett.
+500 (säg att ditt kalori behov är 3000 så lägger du dig på 3500)

För att hamna där är det enklast med hjälp av en gainer, ca 500kcal per servering.

Och DIT UPP NÅR INTE DIN NAPPFLASKA AKA GAINOMAX!


tror en "pro bodybuilder" har ganska så mycket större protein behov en dig faktiskt.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 15 2011 04:31pm
Tycker vi borde göra lite egna LÄTTA ATT LAGA recept med mkt protein och kalorier!!

Kan vara te.x Makrillsfilé på burk med kanske ägg och nått mer, va vet jag!!

Det måste inte smaka som nobellmiddan bara man blir mätt och känner att man fått i sig en rejäl måltid!

Ni ska helst ha lagat det en gång innan, men jag gör gärna era recept och kanske me bild på det och en liten summering på hur det va!!

DET SKA VARA KUL O TRÄNA!
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Aug 15 2011 06:00pm
gött tog 130kg i bänk idag

This post was edited by CableeGuy on Aug 15 2011 06:00pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 16 2011 05:41am
Quote (orvars @ 15 Aug 2011 23:18)
tror en "pro bodybuilder" har ganska så mycket större protein behov en dig faktiskt.


Aa för det han menade var nog att han konsumerar mer än en ''pro bodybuilder''. Det han menade var nog mer att Cutler o Coleman etc inte kör en gainomax efter träning utan att de kör ordentligt pulver
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2011 06:47am
Quote (PlaaD @ 16 Aug 2011 13:41)
Aa för det han menade var nog att han konsumerar mer än en ''pro bodybuilder''. Det han menade var nog mer att Cutler o Coleman etc inte kör en gainomax efter träning utan att de kör ordentligt pulver


Nej precis, eftersom dom har större behov.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2011 10:02am
400g proteinpulver
200g havregryn
100g honung
1.8dl lättmjölk (0.5%fett)
100g jordnötssmör naturliga ingredienser.
30g kakaopulver

blanda allt i en bunke o rulla till ca 13st bars.
rulla barsen i linfrö. för kletiga? häll i mer proteinpulver, för torra? häll i mer mjölk.

ät o avnjut en nyttig bar för en gångsskull :)

innehåll ca:

230 Cal
26g Protein (44%)
24g kolhydrater (38%)
4.5g Fibrer
5.0g Fett (17%)
1.6g Omega 3 olja
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 16 2011 12:58pm
Quote (ankiie @ Aug 16 2011 04:02pm)
400g proteinpulver
200g havregryn
100g honung
1.8dl lättmjölk (0.5%fett)
100g jordnötssmör naturliga ingredienser.
30g kakaopulver

blanda allt i en bunke o rulla till ca 13st bars.
rulla barsen i linfrö. för kletiga? häll i mer proteinpulver, för torra? häll i mer mjölk.

ät o avnjut ennyttig bar för en gångsskull :)

innehåll ca:

230 Cal
26g Protein (44%)
24g kolhydrater (38%)
4.5g Fibrer
5.0g Fett (17%)
1.6g Omega 3 olja


Oj, det där lät riktigt mumsigt hörrudu! :)

Kanske man ska testa någon gång, kan vara riktigt bra att ha lite protein-bars.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 16 2011 01:50pm
Quote (ankiie @ 16 Aug 2011 18:02)
400g proteinpulver
200g havregryn
100g honung
1.8dl lättmjölk (0.5%fett)
100g jordnötssmör naturliga ingredienser.
30g kakaopulver

blanda allt i en bunke o rulla till ca 13st bars.
rulla barsen i linfrö. för kletiga? häll i mer proteinpulver, för torra? häll i mer mjölk.

ät o avnjut ennyttig bar för en gångsskull :)

innehåll ca:

230 Cal
26g Protein (44%)
24g kolhydrater (38%)
4.5g Fibrer
5.0g Fett (17%)
1.6g Omega 3 olja


FU, började leta som en jude efter ingredienser, saknade typ hälften... :(

Fick svänga ihop en måltid istället:
Kycklingfilé
Vitlök
Brunt Ris
Ägg
broccoli, haricovert
Stek kycklingen, släng i vitlök och låt fräsa med kycklingen, koka riset->stek det med ägg, rör ihop det, släng i det med kycklingen och vitlöken, låt smakerna blandas, koka broccolin och haricoverten. Profit
Bland det godaste som finns imo
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192820Next
Add Reply New Topic New Poll