d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev18889909192156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Jun 13 2009 11:10am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 19:07)
Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I



Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:


gg :wub:

E: sitter och kollar lite på bdb atm och hittar massa cp bilder :P.

bjuder på denna ;D


This post was edited by dLQ on Jun 13 2009 11:14am
Member
Posts: 3,363
Joined: Feb 25 2005
Gold: 777.37
Jun 13 2009 11:19am
Quote (dLQ @ Sat, 13 Jun 2009, 18:10)
gg :wub:

E: sitter och kollar lite på bdb atm och hittar massa cp bilder :P.

bjuder på denna ;D
http://img196.imageshack.us/img196/8071/flummdlq.jpg


Du ser då sliten ut ^^
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Jun 13 2009 11:31am
Quote (spanjard @ Sat, 13 Jun 2009, 19:19)
Du ser då sliten ut ^^


det gör jag jämt så np ;P mest anitsliten ser jag nog ut på bilden jag spelar gh på c^^,
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 13 2009 11:42am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 18:07)
Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här :P
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.



Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:


HAHA

Den givna frågan är ju var du bor?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2009 11:43am
Quote (VadSkaJagHeta @ Sat, 13 Jun 2009, 19:42)
HAHA

Den givna frågan är ju var du bor?


Jokkmokk,

du vet säkert inte vart de ligger :P

uti skogen, en by/ samhälle på cirka 2k pers, om ens det.

HAHA


This post was edited by Nickeee on Jun 13 2009 12:11pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 13 2009 11:46am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 19:07)
Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här :P
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.



Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:


hehe det är lugnt bubben. men frågan är ju varför du drog på dig en kavaj över huvud taget ifall du tänkte felmatcha allt så mycket ändå :P kavaj är ju uttryck för stil/mode, att man bryr sig om sin outfit.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2009 11:50am
Quote (SpAz. @ Sat, 13 Jun 2009, 19:46)
hehe det är lugnt bubben. men frågan är ju varför du drog på dig en kavaj över huvud taget ifall du tänkte felmatcha allt så mycket ändå :P kavaj är ju uttryck för stil/mode, att man bryr sig om sin outfit.


tänkte ju vara stilig, sket totalt i om det inte matchar, jag har aldrig kläder som matchar, och ingen har någonsin påpekat det.
eller, mormor har gjort det en gång. men annars aldrig, D:
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 13 2009 11:51am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 19:50)
tänkte ju vara stilig, sket totalt i om det inte matchar, jag har aldrig kläder som matchar, och ingen har någonsin påpekat det.
eller, mormor har gjort det en gång. men annars aldrig, D:


man ska lyssna på de äldre
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 13 2009 11:51am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 18:02)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg


Nu behöver jag inte skämmas ifall jag är ful iaf!


Ofc ur cute :hug:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 13 2009 12:34pm
Klaga inte på lilla Nicke :(

:wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192156Next
Closed New Topic New Poll