d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > I Lurarna Just Nu Vol.3
Prev1881882883884885973Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 13 2017 12:31pm
Jag lyssnar fortfarande på denna B) Sjukt bra tycker jag!

Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 15 2017 06:50pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 16 2017 08:22am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 20 2017 03:54am
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Jan 20 2017 04:07am
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jan 22 2017 10:11am
När band vars senaste album har varit ganska så "meh" men så äntligen går de tillbaka till vad som gjorde dem så bra :wub:

Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jan 23 2017 02:55pm
Lyssnade på radion imorse av någon anledning, och denna spelades...

Den satt sig på hjärnan direkt.. xD
Men fy fan vilken skit det är !!


Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jan 23 2017 03:12pm
Quote (RistVaLL @ 23 Jan 2017 21:55)
Lyssnade på radion imorse av någon anledning, och denna spelades...

Den satt sig på hjärnan direkt.. xD
Men fy fan vilken skit det är !!

http://www.youtube.com/watch?v=kNC_nKEpmXU


Om du skall dissa Kal P. Dal kan du lika hålla dig borta :angry:
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jan 23 2017 03:13pm
Quote (Giraff @ 23 Jan 2017 22:12)
Om du skall dissa Kal P. Dal kan du lika hålla dig borta :angry:


Haha, sry om jag sårade dina feelings mate!
Men smaken är som baken sägs det!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jan 23 2017 03:18pm
Quote (RistVaLL @ 23 Jan 2017 22:13)
Haha, sry om jag sårade dina feelings mate!
Men smaken är som baken sägs det!


Min smak är då inte hårig. :wacko:

OnT; Equilibrium - Armageddon - Heimat
Go Back To Svenska Topic List
Prev1881882883884885973Next
Add Reply New Topic New Poll