efter man knegat arslet av sig och sätter sig till ro och ska lira så ser ett klassisk game ut som följande

kan guida er igenom gubbarna
draven: förmodlingen onykter alternativ 10 vårar, och klarar inte av att spela helt enkelt.. han var även last pick och kunde välja counter
kennen: här har vi en kille som har motoriv och multitask förmåga som en pizzagabare, och att tillägga så var han rätt värdelös också
alistar: efter 10 minuter icke köpande av wards eller en tanke av att hjälpa mig (förutom då jag styrde upp en duble kill så drog han en duble ks då) hur som haver så ställer sig denna sate efter 10 minuter afk och flame'ar hela laget samtidigt som han spenderar varenda öre på att warda basen och säga att det är över, vilket resulterar att jag kör ez mot 3 st bor
ezrael (jag) må ölgudarna ge han kraft att fortsätta spela detta spelet, han spelade,sa inget, försökte hjälpa, heeela tiden vara possitiv, låter alla välja sina gubbar dom vill spela, och möter ännu ett game som så många andra likt
noctune: afk halva matchen
http://i49.tinypic.com/2agnvqh.png
3500 är hell öölöööööööööh, nej! allt är samma visa,
vi tänker helt enkelt inte likadant, finns en anledning att vi stormade deras längder med vapen,kläder,hästar medans dom hade tarzan kallingar och pinnar och click språk? och sätta dessa vid en dator på samma nivå som oss? njaaaaaa..