d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1878889909198Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 10:15am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 17:37)
fasth bar laget på sina axlar som en oskuld bär sin awkwardstämpel på bröstet


Ja, fasth.. påminn mig inte om dom goda tiderna.. har en gårdare i målet nu.. går åt helvete direkt, eller ja hv71 nyligen..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 11:02am
Quote (berhemuli @ 15 Nov 2012 15:06)
Djurgårn går direkt upp till ES, sa dom.. Ser bra ut :D


Quote (dej @ 15 Nov 2012 15:24)
du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l


HV71 > Bägge era lag :evil:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 11:13am
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:02pm)
HV71 > Bägge era lag :evil:


ja verkligen... 4 sm-guld?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 11:14am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 18:13)
ja verkligen... 4 sm-guld?


Sant.. Division 1 snart?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 11:17am
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:14pm)
Sant.. Division 1 snart?


:)

om du vill tro det så
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 11:21am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 18:17)
:)

om du vill tro det så


Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 12:02pm
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:21pm)
http://i48.tinypic.com/161dc94.png


jag är trogen mitt lag

spelar ingen roll om de åker ner, jag kommer fortfarande gå på matcherna =)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 12:22pm
Quote (dej @ 15 Nov 2012 19:02)
jag är trogen mitt lag

spelar ingen roll om de åker ner, jag kommer fortfarande gå på matcherna =)


Tur det. Kommer inte vara många supportrar kvar när DIF = Korplag :lol:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 02:40pm
HÅÅÅVÄÄÄ!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 03:16pm
yay vinst idag!

Förövrigt, dej, visste inte att du gick på matcherna.. Trodde du bara följde nån nhl lag, men var gårdare o gjorde din plikt med o håna gnagare.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1878889909198Next
Add Reply New Topic New Poll