☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2012
Prev
1
87
88
89
90
91
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 18921
Replies: 977
Track Topic
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#881
Nov 15 2012 10:15am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 17:37)
fasth bar laget på sina axlar som en oskuld bär sin awkwardstämpel på bröstet
Ja, fasth.. påminn mig inte om dom goda tiderna.. har en gårdare i målet nu.. går åt helvete direkt, eller ja hv71 nyligen..
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#882
Nov 15 2012 11:02am
Quote (berhemuli @ 15 Nov 2012 15:06)
Djurgårn går direkt upp till ES, sa dom.. Ser bra ut
Quote (dej @ 15 Nov 2012 15:24)
du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l
HV71 > Bägge era lag
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#883
Nov 15 2012 11:13am
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:02pm)
HV71 > Bägge era lag
ja verkligen... 4 sm-guld?
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#884
Nov 15 2012 11:14am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 18:13)
ja verkligen... 4 sm-guld?
Sant.. Division 1 snart?
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#885
Nov 15 2012 11:17am
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:14pm)
Sant.. Division 1 snart?
om du vill tro det så
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#886
Nov 15 2012 11:21am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 18:17)
om du vill tro det så
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#887
Nov 15 2012 12:02pm
Quote (Makta @ Nov 15 2012 06:21pm)
http://i48.tinypic.com/161dc94.png
jag är trogen mitt lag
spelar ingen roll om de åker ner, jag kommer fortfarande gå på matcherna =)
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#888
Nov 15 2012 12:22pm
Quote (dej @ 15 Nov 2012 19:02)
jag är trogen mitt lag
spelar ingen roll om de åker ner, jag kommer fortfarande gå på matcherna =)
Tur det. Kommer inte vara många supportrar kvar när DIF = Korplag
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#889
Nov 15 2012 02:40pm
HÅÅÅVÄÄÄ!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#890
Nov 15 2012 03:16pm
yay vinst idag!
Förövrigt, dej, visste inte att du gick på matcherna.. Trodde du bara följde nån nhl lag, men var gårdare o gjorde din plikt med o håna gnagare.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
87
88
89
90
91
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact