Quote (Marcusd0 @ Nov 28 2012 05:56pm)
Jag kör bara på US west/east.
tar kanske 2-3min längre i que, men fk russia.
ae men jag förstår ärligt inte.
Low/high/very high systemet funkar verkligen inte.
Jag har helt klart fått börja spela med sinnesjukt mycket sämre folk de senaste veckorna. (Efter mass release av keys I guess)