d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18788899091100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:20am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:19am)
Juste han... Anand?

aa 94a är han fan :o


nope
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:20am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:20)
nope


Nej 95:a menade jag, missade tangenten
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 05:21am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:20)
nope


men jo junkyboy94
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:22am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:20am)
Nej 95:a menade jag, missade tangenten


nope :) fan det här va ju skoj ju :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:22am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:22)
nope :) fan det här va ju skoj ju :D


Jag vet att du är 95:a, end of story.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:23am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:22am)
Jag vet att du är 95:a, end of story.


det du vet= inget. :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 05:24am
de roligaste e från din profil

I have been playing D2 for about 4-5 years.

börja du spela d2 när du var 9-10 år?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:24am
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 12:24)
de roligaste e från din profil

I have been playing D2 for about 4-5 years.

börja du spela d2 när du var 9-10 år?


Hahaha, aa, måste han ju ha gjort :P
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:26am
Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 11:24am)
de roligaste e från din profil

I have been playing D2 for about 4-5 years.

börja du spela d2 när du var 9-10 år?


lol den delen e gammal inte pallat ändra :)
Men jag körde D1 typ när jag va 5år 1:a gången XD
D2 börja jag nog med när jag va.... typ 10 :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:27am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:26)
lol den delen e gammal inte pallat ändra :)
Men jag körde D1 typ när jag va 5år 1:a gången XD
D2 börja jag nog med när jag va.... typ 10 :)


Du är 14 alltså, 95:a!

PWNEG!
Go Back To Svenska Topic List
Prev18788899091100Next
Closed New Topic New Poll