Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 11:24am)
de roligaste e från din profil
I have been playing D2 for about 4-5 years.
börja du spela d2 när du var 9-10 år?
lol den delen e gammal inte pallat ändra

Men jag körde D1 typ när jag va 5år 1:a gången XD
D2 börja jag nog med när jag va.... typ 10
