d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev18788899091445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 14 2010 08:17am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Mar 2010 15:16)
Om jag gör det är det episk waste of 40 fg :P


Haha, aoh, fett slösigt :lol:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2010 08:44am
15:40 You have gained a rank in warhammer proficiency. (Rank: 2)

B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 15 2010 08:46am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 15:44)
15:40 You have gained a rank in warhammer proficiency. (Rank: 2)

B)


Ooh, du är ju fan 25:a på laddern redan... Kirra 7 så har du ju 1:an ^_^

This post was edited by snoramej on Mar 15 2010 08:47am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Mar 15 2010 08:46am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 14:44)
15:40 You have gained a rank in warhammer proficiency. (Rank: 2)

B)


o_O :thumbsup:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2010 08:55am
Quote (snoramej @ 15 Mar 2010 15:46)
Ooh, du är ju fan 25:a på laddern redan... Kirra 7 så har du ju 1:an ^_^


Kommer ta evigheter, Heavy weap prof är helvete på burk :lol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 15 2010 08:59am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 15:55)
Kommer ta evigheter, Heavy weap prof är helvete på burk :lol:


Haha, jo, med hälften så snabba slag så :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2010 09:28am
Quote (snoramej @ 15 Mar 2010 15:59)
Haha, jo, med hälften så snabba slag så :/


Yes, man behöver hälften så många hits per mob dessutom får man inte prof för första hitten så när man one-shottar vilket man gör rätt ofta får man inga profs heller :Wacko:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Mar 15 2010 09:29am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 15:28)
Yes, man behöver hälften så många hits per mob dessutom får man inte prof för första hitten så när man one-shottar vilket man gör rätt ofta får man inga profs heller :Wacko:


this i am are did does not knowed :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 15 2010 09:30am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2010 16:28)
Yes, man behöver hälften så många hits per mob dessutom får man inte prof för första hitten så när man one-shottar vilket man gör rätt ofta får man inga profs heller :Wacko:


Haha mm, fjolligt :P

Quote (SCXiao @ 15 Mar 2010 16:29)
this i am are did does not knowed :(


Finns en massa sån där fakta som man bara lär sig om man trollar LS-forumet mkt

This post was edited by snoramej on Mar 15 2010 09:30am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2010 09:42am
Quote (snoramej @ 15 Mar 2010 16:30)
Haha mm, fjolligt :P



Finns en massa sån där fakta som man bara lär sig om man trollar LS-forumet mkt


Du måste fortfarande lära dig vad begreppet trolla betyder :wacko:
Go Back To Svenska Topic List
Prev18788899091445Next
Add Reply New Topic New Poll