d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev18788899091325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,386
Joined: Aug 12 2008
Gold: 11,736.01
Aug 13 2010 12:24pm
Quote (Yllegarnet @ Aug 13 2010 01:54pm)
FETT SKÖN!!! 10/10!!!!!!!!!!!!



Ska jag ta det seriöst?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 13 2010 12:51pm
HereToOwn: Kanske det skönaste jag hört i genren, har dock fortfarande lite svårt för helinstrumentala låtar. Förtjänar iaf minst en stark nia

Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Aug 13 2010 04:48pm
Solid 8 :)



Killen var 14 år när han gjorde denna låten :blink:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 13 2010 05:37pm
Quote (gaznewton @ 13 Aug 2010 20:24)
Ska jag ta det seriöst?


JA!
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Aug 13 2010 05:52pm
Går ju att lyssna på men efter 3 min blev jag uttråkad..
6/10


^_^
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 14 2010 03:19am
nah 2/10

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 14 2010 03:21am
8/10

Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,338.87
Trader: Trusted
Aug 14 2010 03:23am
10/10



Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 14 2010 06:32am
Quote (n1ghtm4r3 @ Aug 14 2010 07:23pm)
10/10

http://www.youtube.com/watch?v=2e_w_3yxUVM


O.O
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 14 2010 06:42am
Bland de snyggare asiatbrudar jag sett :'> Var väl ingenting sådär jättespeciellt men skulle antagligen funka skitbra på fest. Stark sexa.

Go Back To Svenska Topic List
Prev18788899091325Next
Add Reply New Topic New Poll