d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev18788899091156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Jun 13 2009 10:06am
Quote (Nickeee @ Sat, Jun 13 2009, 04:02pm)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg


jeansen matchar ju.... :rolleyes:
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 13 2009 10:06am
Quote (Nickeee @ Sat, Jun 13 2009, 06:02pm)
Här var det torrt med bilder.
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)


http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg


Varför har grabben inte på sig några skor? :'(
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 13 2009 10:08am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 17:02)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg


hahahaHA
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jun 13 2009 10:09am
Quote (Nickeee @ Sat, 13 Jun 2009, 18:02)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P



hahahahaah

FAN! KLASS MED EKAAN JU

AHHAHAHAHHAH :D :D



This post was edited by 3D-Lindell on Jun 13 2009 10:10am
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 13 2009 10:51am
Haha Nicke, tvingade morsan på dig "finkläder" eller? ^^
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 13 2009 10:53am
inte bara det att du kör blå-jeans (aka svenne-jeans) till din svarta kavaj, du har VITA strumpor, som dessutom är INSTOPPADE.

jag... jag vet inte riktigt hur många modebrott du begick med den där outfitten, haha.
Member
Posts: 10,856
Joined: Mar 26 2008
Gold: 78.50
Jun 13 2009 10:56am
Quote (SpAz. @ Sat, Jun 13 2009, 06:53pm)
inte bara det att du kör blå-jeans (aka svenne-jeans) till din svarta kavaj, du har VITA strumpor, som dessutom är INSTOPPADE.

jag... jag vet inte riktigt hur många modebrott du begick med den där outfitten, haha.


det värsta var instoppade byxor i strumporna :(
det är så hemskt så jag vet inte vad, sen så skulle du "dratt" på dig ett par svarta jeans istället <3
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 13 2009 10:57am
Quote (SpAz. @ Sat, 13 Jun 2009, 17:53)
inte bara det att du kör blå-jeans (aka svenne-jeans) till din svarta kavaj, du har VITA strumpor, som dessutom är INSTOPPADE.

jag... jag vet inte riktigt hur många modebrott du begick med den där outfitten, haha.


Kavajen är i helt fel storlek, passformen är bedrövlig. Skjortan? Varför vika upp kragen sådär så att du ser ut som en wannabe-gangstah? Till det lantisjeans och vita strumpor. Pricken över i:et är ju rosen som du helt obarmhärtigt bara köttat ner :P

Hm det blev nog cirka 5 fel. HAHA Gör en ny tråd och döp den till finn fem fel tycker jag :)
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Jun 13 2009 11:07am


jag visar mina skills på guitar hero ;d (spelar på easy) haha
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2009 11:07am
Quote (SpAz. @ Sat, 13 Jun 2009, 18:53)
inte bara det att du kör blå-jeans (aka svenne-jeans) till din svarta kavaj, du har VITA strumpor, som dessutom är INSTOPPADE.

jag... jag vet inte riktigt hur många modebrott du begick med den där outfitten, haha.


Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här :P
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.

Quote (VadSkaJagHeta @ Sat, 13 Jun 2009, 18:57)
Kavajen är i helt fel storlek, passformen är bedrövlig. Skjortan? Varför vika upp kragen sådär så att du ser ut som en wannabe-gangstah? Till det lantisjeans och vita strumpor. Pricken över i:et är ju rosen som du helt obarmhärtigt bara köttat ner :P

Hm det blev nog cirka 5 fel. HAHA Gör en ny tråd och döp den till finn fem fel tycker jag :)


Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:

This post was edited by Nickeee on Jun 13 2009 11:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev18788899091156Next
Closed New Topic New Poll