Quote (SpAz. @ Sat, 13 Jun 2009, 18:53)
inte bara det att du kör blå-jeans (aka svenne-jeans) till din svarta kavaj, du har VITA strumpor, som dessutom är INSTOPPADE.
jag... jag vet inte riktigt hur många modebrott du begick med den där outfitten, haha.
Int så noga här uppe, mode är inte det viktigaste haha. jag hade inte byxorna instoppade när jag var på avslutningen åde, hade bara det där hemma, det är inte skönt att gå på jeans :I
Det märks att det är stor modeskillnad här och i södra sverige,
9 av 10 har byxorna nedtryckta i sockarna, byxerna matchar nästan aldrig tröjan osv, 6 av 10 har för stora kläder. som sagt, det är inte många som bryr sig om sådant här
ett skäl till att det är vanligt att ha byxorna nedtryckta i sockarna sådär är att så många cyklar. man vill ju inte kötta sönder byxorna i drevet. så då skyddar man dom genom att plugga ner dom i byxan. lol.
Quote (VadSkaJagHeta @ Sat, 13 Jun 2009, 18:57)
Kavajen är i helt fel storlek, passformen är bedrövlig. Skjortan? Varför vika upp kragen sådär så att du ser ut som en wannabe-gangstah? Till det lantisjeans och vita strumpor. Pricken över i:et är ju rosen som du helt obarmhärtigt bara köttat ner

Hm det blev nog cirka 5 fel. HAHA Gör en ny tråd och döp den till finn fem fel tycker jag

Inte min kavaj, min brors, som fyllt 21 nu xdddddd.
Och rosen är inte min, det var min vän som ansåg att det var " fint " med en ros i brostfickan P:
This post was edited by Nickeee on Jun 13 2009 11:12am