Quote (umade @ Nov 18 2016 06:41pm)
Skojar du Svarter? Som jag lyssnade sönder den här låten runt 2005-2007 kanske? :D
Nej mann1, jag lyssnade massor på ängslig rock när jag var tonåring

This Suffering är vass men jag gillar även Surrender, Red Flag, Line & Sinker, Try Honesty, River Below, Pins & Needles och Coward in Cowardice.
Jag håller på och lyssnar igenom massa prylar jag gillade när jag var yngre och detta band håller ännu!