Quote (berhemuli @ 8 Apr 2013 22:26)
Ja då är det fortfarande luuuungt, kan typ sitta o folda i 1½h utan att gå till noll om man så vill xD
haha sant, men förhoppningsvis ramlar de in nå bra kort så man kan dubbla sig istället

Quote (Svartermetalisk @ 8 Apr 2013 22:26)
Hahha
jo jag vet, lite därför jag frågar också så jag kan åtminstonde ha någorlunda ide om jag skulle få för mig att testa ngn gång
Ja men det är ju bara att fråga på!
Kan ta ett exempel, igår i slutet låg jag på runt 400k i stack, blindsen var 15k/30k, och jag kände mig inte pressad av blindsen.
Det blir en helt annan inställning man har till spelet i turneringar, så länge man kan gå All in med säg 4x BB vid ett sådant läge, så är det en stor skada för den man möter ifall han torskar
This post was edited by Malmy on Apr 8 2013 03:29pm