d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1868788899098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 08:31am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 16:24)
du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l


vad har det med saken o göra ens? ^^ Djurgården är fortfarande lika kassa även om mitt lag var topplag. Och har inte gått ut o påstått att AIK ens kommer undvika kvalserien iår.. men nu är det så att dif är närmare kvalet nedåt än uppåt, och då kan man gott visa lite skadeglädje.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 08:32am
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:31pm)
vad har det med saken o göra ens? ^^ Djurgården är fortfarande lika kassa även om mitt lag var topplag. Och har inte gått ut o påstått att AIK ens kommer undvika kvalserien iår.. men nu är det så att dif är närmare kvalet nedåt än uppåt, och då kan man gott visa lite skadeglädje.


det har allt med saken att göra

hur många sm-guld har aik

??
????
???????
?????????
????????????
?????????????????????
??????????????????????????????
???????????????????????????????????????????
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 08:35am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 16:32)
det har allt med saken att göra

hur många sm-guld har aik

??
????
???????
?????????
????????????
?????????????????????
??????????????????????????????
???????????????????????????????????????????


fortfarande inget att göra med hur dif ligger till just nu ^^ Och med allas roliga påståenden om att dom studsar tillbaka upp direkt. Talar väl till din nackdel att djurgårn har många guld och är ändå så kassa nu?




Vi får lösa det här botkyrka-vis, samla du ditt gäng, jag samlar mitt och vi möts på fittjaäng, inga vapen (sen drar alla 100vapen ändå).

This post was edited by berhemuli on Nov 15 2012 08:36am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 08:36am
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:35pm)
fortfarande inget att göra med hur dif ligger till just nu ^^ Och med allas roliga påståenden om att dom studsar tillbaka upp direkt. Talar väl till din nackdel att djurgårn har många guld och är ändå så kassa nu?


^^
^^^^
^^^^^^

jag väljer inte lag baserat på vilket som är bra så varför spelar det roll? =) är du en WTJ?

Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:35pm)
fortfarande inget att göra med hur dif ligger till just nu ^^ Och med allas roliga påståenden om att dom studsar tillbaka upp direkt. Talar väl till din nackdel att djurgårn har många guld och är ändå så kassa nu?




Vi får lösa det här botkyrka-vis, samla du ditt gäng, jag samlar mitt och vi möts på fittjaäng, inga vapen (sen drar alla 100vapen ändå).


när är fittjafestivalen

This post was edited by dej on Nov 15 2012 08:37am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 08:39am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 16:36)
^^
^^^^
^^^^^^

jag väljer inte lag baserat på vilket som är bra så varför spelar det roll? =) är du en WTJ?


Still, wat? dunno vad en wtj är, dock googlade jag, winning team joiner? DET borde du väl förstå att jag inte är när har blivit gnagare.. Vi vinner ju något ca 1 gång per 10år :D



angående fittjafestivalen, epic place, freakshow o grejer, vet inte när det är :O sommarn?

This post was edited by berhemuli on Nov 15 2012 08:39am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 08:41am
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:39pm)
Still, wat?    dunno vad en wtj är, dock googlade jag, winning team joiner? DET borde du väl förstå att jag inte är när har blivit gnagare..  Vi vinner ju något ca 1 gång per 10år :D



angående fittjafestivalen, epic place, freakshow o grejer, vet inte när det är :O sommarn?


kanske blev gnagare när ni tog sm-guld i fotbollen!!!!!!

kommer ihåg fittjafestivalen som kid, var king... så jävla mycket skit så det inte fanns

This post was edited by dej on Nov 15 2012 08:41am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 08:46am
Quote (dej @ 15 Nov 2012 16:41)
kanske blev gnagare när ni tog sm-guld i fotbollen!!!!!!

kommer ihåg fittjafestivalen som kid, var king...  så jävla mycket skit så det inte fanns


Blev gnagare (dvs sån som faktiskt gick på matcherna och inte bara skröt i skolan om att jag är gnagare XD ) runt 2003-04 när vi åkte ner till superettan :D Så första årskortet var i superettan..


Ah jo, glöm roskilde och liknande festivaler, fittjafestival is the shit. Nä men det var alltid så udda och random roligt :D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 15 2012 09:03am
Ae blir ett mittenlag iår -.-
För dåligt lag för att spela som Challe vill.
Grymt ungt också, men jag hoppas på nästa år!
Btw, allsvenskan är grymt mycket tuffare än alla tror.
Alla vill ju slå Djurgården...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 09:13am
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 17:03)
Ae blir ett mittenlag iår -.-
För dåligt lag för att spela som Challe vill.
Grymt ungt också, men jag hoppas på nästa år!
Btw, allsvenskan är grymt mycket tuffare än alla tror.
Alla vill ju slå Djurgården...


Vet känslan, vi var ju där ett tag ^^ även efter 5år var AIK mötet fortfarande många lagens "årets match".
Vi har iår rätt okej lag, men tränarn passar inte in alls.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 09:37am
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 04:13pm)
Vet känslan, vi var ju där ett tag ^^ även efter 5år var AIK mötet fortfarande många lagens "årets match".
Vi har iår rätt okej lag, men tränarn passar inte in alls.


fasth bar laget på sina axlar som en oskuld bär sin awkwardstämpel på bröstet
Go Back To Svenska Topic List
Prev1868788899098Next
Add Reply New Topic New Poll