Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:35pm)
fortfarande inget att göra med hur dif ligger till just nu ^^ Och med allas roliga påståenden om att dom studsar tillbaka upp direkt. Talar väl till din nackdel att djurgårn har många guld och är ändå så kassa nu?
^^
^^^^
^^^^^^
jag väljer inte lag baserat på vilket som är bra så varför spelar det roll? =) är du en WTJ?
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:35pm)
fortfarande inget att göra med hur dif ligger till just nu ^^ Och med allas roliga påståenden om att dom studsar tillbaka upp direkt. Talar väl till din nackdel att djurgårn har många guld och är ändå så kassa nu?
Vi får lösa det här botkyrka-vis, samla du ditt gäng, jag samlar mitt och vi möts på fittjaäng, inga vapen (sen drar alla 100vapen ändå).
när är fittjafestivalen
This post was edited by dej on Nov 15 2012 08:37am