d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev18687888990621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 25 2012 08:12am
Quote (d0oh @ 25 Nov 2012 13:11)
http://i.imgur.com/RQiUA.jpg


Sven : t4t

cheese op
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 25 2012 08:28am
Quote (umade @ Nov 25 2012 03:12pm)
Älskar att spela med världens kioskmongon


know that feel
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Nov 25 2012 11:48am
Quote (d0oh @ Nov 25 2012 02:59pm)
nvm, skojjade bara... var ute och cyklade som vanligt


U know dennis? ehoehoe who u
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 25 2012 12:46pm
Några polare sitter och game'ar mot några andra, lyckades få va i broadcasten och ska väl ghosta lite antagligen :lol:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 25 2012 01:55pm
Quote (whifrA @ Nov 25 2012 06:48pm)
U know dennis? ehoehoe who u


Lirade HoN smått med Dennis & Thuyan förut, knappt något alls med Thuyan dock.
Jag är en shitkid som börjar anpassa mig till dota efter att ha lirat HoN.
Thuyan kontaktade mig inför ngn turnering i Gävle eller vad det var
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Nov 25 2012 07:30pm
Quote (d0oh @ Nov 25 2012 09:55pm)
Lirade HoN smått med Dennis & Thuyan förut, knappt något alls med Thuyan dock.
Jag är en shitkid som börjar anpassa mig till dota efter att ha lirat HoN.
Thuyan kontaktade mig inför ngn turnering i Gävle eller vad det var


Thuyan, famous guy, best necrolyte eu
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 28 2012 10:44am
Quote (whifrA @ Nov 26 2012 02:30am)
Thuyan, famous guy, best necrolyte eu


necrolyte too stronk
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 28 2012 10:53am
Ärligt talat.
Vad är det för fel på ett fungerande matchmaking system?

Oavsett vad man gör så förlorar man.
En rubick som slänger folk till deras torn vid ganks, en shadowfiend som har 0-5 mid efter 10min som missar razes och ultis på folk som är stunnade?
Riktigt sorgligt spel :O
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 28 2012 10:55am
Quote (Mikob @ 28 Nov 2012 17:53)
Ärligt talat.
Vad är det för fel på ett fungerande matchmaking system?

Oavsett vad man gör så förlorar man.
En rubick som slänger folk till deras torn vid ganks, en shadowfiend som har 0-5 mid efter 10min som missar razes och ultis på folk som är stunnade?
Riktigt sorgligt spel :O


Folk är helt värdelösa, jag är inte bra men fan va dåliga folk är.
Körde game igår med 3 polare och 1 pub.
Puben gjorde att vi förlorade, snubben tvingade sig in i mid och sedan faila han något groteskt.
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 28 2012 10:56am
Quote (Mikob @ 28 Nov 2012 17:53)
Ärligt talat.
Vad är det för fel på ett fungerande matchmaking system?

Oavsett vad man gör så förlorar man.
En rubick som slänger folk till deras torn vid ganks, en shadowfiend som har 0-5 mid efter 10min som missar razes och ultis på folk som är stunnade?
Riktigt sorgligt spel :O


Jag kör bara på US west/east.

tar kanske 2-3min längre i que, men fk russia.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18687888990621Next
Add Reply New Topic New Poll