Quote (Mikob @ 28 Nov 2012 17:53)
Ärligt talat.
Vad är det för fel på ett fungerande matchmaking system?
Oavsett vad man gör så förlorar man.
En rubick som slänger folk till deras torn vid ganks, en shadowfiend som har 0-5 mid efter 10min som missar razes och ultis på folk som är stunnade?
Riktigt sorgligt spel

Folk är helt värdelösa, jag är inte bra men fan va dåliga folk är.
Körde game igår med 3 polare och 1 pub.
Puben gjorde att vi förlorade, snubben tvingade sig in i mid och sedan faila han något groteskt.