d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev18687888990156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 07:17am
Jag mötte nyss en P

Han har 30 probes som alla minar ett minral field som har 195 minerals

han har 1 coloss och 1 archon thats it, inga gateway units.

Han har visserligen två nexusar men jag är parkerad i hans nat så han kan inte transfera probes.

Jag har: 4 orbitals, en PF vid Gold, 18 baracker med Addons, två starports, 3 air weapons och 3-3 bio, jag har 58 SCVS, 5 vikings, 2 medivacs, 15 ghosts, 22 marins och 16 mauraders.

vid detta läge skriver jag GG för min bio promernerar uppför hans ramp och han har inte ett skit, men jäääääävlar vad sur han blev han skrev värsta uppsatsen om att jag var bm och grejjer, tyckte att jag early ggade. ajuste.

lolololol

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 4 2012 07:21am
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Apr 4 2012 07:54am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 4 2012 02:17pm)
Jag mötte nyss en P

Han har 30 probes som alla minar ett minral field som har 195 minerals

han har 1 coloss och 1 archon thats it, inga gateway units.

Han har visserligen två nexusar men jag är parkerad i hans nat så han kan inte transfera probes.

Jag har: 4 orbitals, en PF vid Gold, 18 baracker med Addons, två starports, 3 air weapons och 3-3 bio, jag har 58 SCVS, 5 vikings, 2 medivacs, 15 ghosts, 22 marins och 16 mauraders.

vid detta läge skriver jag GG för min bio promernerar uppför hans ramp och han har inte ett skit, men jäääääävlar vad sur han blev han skrev värsta uppsatsen om att jag var bm och grejjer, tyckte att jag early ggade. ajuste.

lolololol


xD

early gg gör folk sjukt lacka, lirade en 2v2 för ett tag sedan och vi totalt smashade allt dom hade i mitten och hade typ 200/200 stuff kvar så den ena snubben rage quittade så skrev jag "gg" för jag trodde den andra skulle leavea och jag ville vara mannered.. han spelade T och turtlade in sig något helt sjukt med PFs och tanks osv och prolongade som fan... och sen fick jag en uppsatts om hur jag var sjukt BM som pre-ggade ^_^

helt off topic, köp ME3! Vill ha någon att lira med :p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 07:58am
Quote (Warriv @ Apr 4 2012 02:54pm)
xD

early gg gör folk sjukt lacka, lirade en 2v2 för ett tag sedan och vi totalt smashade allt dom hade i mitten och hade typ 200/200 stuff kvar så den ena snubben rage quittade så skrev jag "gg" för jag trodde den andra skulle leavea och jag ville vara mannered.. han spelade T och turtlade in sig något helt sjukt med PFs och tanks osv och prolongade som fan... och sen fick jag en uppsatts  om hur jag var sjukt BM som pre-ggade ^_^

helt off topic, köp ME3! Vill ha någon att lira med :p


Njae :P har faktiskt börjat lira ladder lite småseriöst igen
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Apr 4 2012 08:03am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 4 2012 02:58pm)
Njae :P har faktiskt börjat lira ladder lite småseriöst igen


: <

sc2 är för tidskrävande on srs lvl ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 11:57am
Blev 3 gate proxy stargated av en Toss, scoutade att något var hacon bacon så jag var prepared för pressure.

Höll hans skit med min gasless fe, byggde manner command center i hans natural och bad han leava gamet.

Det går fett bra idag! :D
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 4 2012 02:41pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 4 2012 05:57pm)
Blev 3 gate proxy stargated av en Toss, scoutade att något var hacon bacon så jag var prepared för pressure.

Höll hans skit med min gasless fe, byggde manner command center i hans natural och bad han leava gamet.

Det går fett bra idag! :D


omg u so bm, ska fan reporta dig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 02:50pm
Quote (R4mses @ Apr 4 2012 09:41pm)
omg u so bm, ska fan reporta dig


Det är fan mer BM att göra 1 base builds!111!!!1!!!
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 4 2012 02:52pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 4 2012 08:50pm)
Det är fan mer BM att göra 1 base builds!111!!!1!!!


nej u are already reportet, gg no re
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 03:07pm
Quote (R4mses @ Apr 4 2012 09:52pm)
nej u are already reportet, gg no re


:(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 4 2012 03:29pm
Trololol kollade någon NA snubbe off-raca som Terran, lollar fett när han floatar 1,5k på en bas.

My face när han är diamond:



NA / 10
Go Back To Svenska Topic List
Prev18687888990156Next
Add Reply New Topic New Poll