d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev18687888990445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,874.57
Trader: Trusted
Mar 12 2010 04:25pm
2nd door fail >_>

men var skönt att se första dörren öppnas för första gången på länge! senaste 5 MQ's har varit FDF's . . .
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 12 2010 05:04pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 12 Mar 2010 23:25)
2nd door fail >_>

men var skönt att se första dörren öppnas för första gången på länge! senaste 5 MQ's har varit FDF's . . .


Förra säsongen hade jag typ 15 fails på monk och passade inte ^_^
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,874.57
Trader: Trusted
Mar 13 2010 11:18pm
:banana: 05:41 You have gained a rank in staff proficiency. (Rank: 9) :banana:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 14 2010 07:31am
Magical comfrey
Level Req: 5
Use Item to Receive Effect

Recovers 1337 Mana

Awesome <3
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Mar 14 2010 07:38am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Mar 2010 13:31)
Magical comfrey
Level Req: 5
Use Item to Receive Effect

Recovers 1337 Mana

Awesome <3


Den får du minst 13.37 fg för !
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 14 2010 07:49am
Quote (SCXiao @ 14 Mar 2010 14:38)
Den får du minst 13.37 fg för !


Jag köpte den för 40, egentligen är 1.3 mana inte värt så mkt mene... det blev bid-war cuz comf has gozy style :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 14 2010 07:49am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Mar 2010 14:31)
Magical comfrey
Level Req: 5
Use Item to Receive Effect

Recovers 1337 Mana

Awesome <3


Haha, fett!

Trodde inte du lirade cata :O ?

Quote (Svartermetalisk @ 14 Mar 2010 14:49)
Jag köpte den för 40, egentligen är 1.3 mana inte värt så mkt mene... det blev bid-war cuz comf has gozy style :D


Aha du köpte den ^_^

This post was edited by snoramej on Mar 14 2010 07:50am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 14 2010 07:50am
Quote (snoramej @ 14 Mar 2010 14:49)
Haha, fett!

Trodde inte du lirade cata :O ?



Aha du köpte den ^_^


Couldn't resist den är fett sexig ^_^

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 14 2010 07:55am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Mar 2010 14:50)
Couldn't resist den är fett sexig ^_^


Jävligt sant. Fett värt, råka inte dricka upp den bara :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 14 2010 08:16am
Quote (snoramej @ 14 Mar 2010 14:55)
Jävligt sant. Fett värt, råka inte dricka upp den bara :P


Om jag gör det är det episk waste of 40 fg :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev18687888990445Next
Add Reply New Topic New Poll