d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev18687888990156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Jun 10 2009 06:03am


För mkt snack i den här tråden tkr ja xD.
Borde införa att man bara får säga något om man kommer med en bild.
Member
Posts: 856
Joined: Mar 6 2009
Gold: 15.95
Jun 10 2009 07:04am
Quote (simpe1337 @ Wed, 10 Jun 2009, 13:56)
ahaha där är de stil! ;)


:D självklart
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 10 2009 07:07am
Quote (booobaaa @ Wed, 10 Jun 2009, 14:03)
http://i39.tinypic.com/11r7hn9.jpg

För mkt snack i den här tråden tkr ja xD.
Borde införa att man bara får säga något om man kommer med en bild.


hahahah ser verkligen framför mig hur du precis sagt "yyyeeeah boooiiiiiiiiiiiii" i \.v./est-side style!
n1
Member
Posts: 2,373
Joined: Oct 6 2008
Gold: 410.42
Jun 10 2009 07:30am
Det här är det som händer varenda gång jag postar mitt ansikte :)

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31845673&p=199858032

Quote (HeyItsAlex @ Sun, Jun 7 2009, 07:14pm)
is that a guy or a girl? just wondering.

:(

This post was edited by BeeFive on Jun 10 2009 07:30am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Jun 10 2009 07:44am
Quote (BeeFive @ Wed, 10 Jun 2009, 14:30)
Det här är det som händer varenda gång jag postar mitt ansikte :)

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31845673&p=199858032


:(


händer mig ofta med, lala
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Jun 10 2009 07:58am
Quote (SpAz. @ Wed, Jun 10 2009, 01:07pm)
hahahah ser verkligen framför mig hur du precis sagt "yyyeeeah boooiiiiiiiiiiiii" i \.v./est-side style!
n1


ne det är west side som gäller ;]
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 10 2009 07:59am
Quote (booobaaa @ Wed, 10 Jun 2009, 15:58)
ne det är west side som gäller ;]


står ju det :P försökte göra en west-side hand med " \\/.."

This post was edited by SpAz. on Jun 10 2009 08:01am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2009 08:06am
Quote (Marcusd0 @ Mon, 8 Jun 2009, 22:35)
Bild kommer när jag kan ta bilder från mobilenb) .......


Bump..
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Jun 13 2009 08:26am
Quote (Nickeee @ Sat, Jun 13 2009, 02:06pm)
Bump..


haha ^_^
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2009 10:02am
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P



This post was edited by Nickeee on Jun 13 2009 10:03am
Go Back To Svenska Topic List
Prev18687888990156Next
Closed New Topic New Poll