Quote (Simon @ 5 Jan 2012 00:31)
grattis!
måste fråga er andra som gymmar. har det helt plötsligt efter nyår blivit FULLPROPPAT på era gym också?

runt jul där var det tomt, nu är det fullt. ska bli kul att se hur länge det håller.
Haha ja
En kille som varit på mitt gym rätt länge, han har dragit med sig en kompis som nu fick passa när den rutinerade av dom körde benböj.
Han körde med rätt bra med vikter, helt plötsligt behövde han hjälp med att få upp vikterna..
Vad gör killen? Han ställer sig bakom och trycker rumpan uppåt i ett pinsamt försök att hjälpa sin kompis.
Hade det inte varit för 100+ vikter på stången hade jag stått och skrattat istället för att som nu hjälpa killen få upp skivstången i ställningen..
Nu efteråt är det jääääääävligt roligt dock

Min gamla baldejt från gymnasiet hörde av sig nu. Ofc var det jag som frågade.
Hon har ju pojkvän sedan vi slutade gymnasiet. Jag var aldrig intresserad av henne på det sättet utan tyckte bara vi hade för jävla roligt ihop.
Inser nu efteråt vilken underbar tjej jag har gått miste om! Har strulat med henne en gång på fyllan men aldrig mer än så.
Skulle bara lätta på hjärtat lite. Har inga känslor för henne så det är inget jag mår dåligt över!
This post was edited by Fil on Jan 4 2012 06:06pm