Quote (Malmy @ Apr 8 2013 10:43pm)
Känns som jag spammar

men kan inte edita, och vill uppdatera lite.
Efter jag åkte ur den andra så gick jag med i en 11$buyin 60k GTD turnering.
Gick segt länge, men lättat lite nu iaf, har position #143/1564, 35k Stack , blinds är 300/600.
Pengarna börjar from plats 1260, så det verkar inte omöjligt att nå så långt iaf, och vem vet vad som sker

Hur går det för dig Svarter? hamnat på plus sidan nu?

Det är bara att posta på imo

Aa nee, jag åkte på en del tråkiga grejjer så jag var tokback ett tag nu är jag typ 40 minus men jag är nöjd med det, var 150 minus ett tag.
Jag tre-bettade en pott upp till himlen mot två pers som både hade A-X med mina KK och flop kom Axx så det sög, det är ju maxad otur finns två ess kvar i leken liksom.
Furthermore jag hamnade All-in mot en sjukt fiskig LAG, jag 5-bet shovade och han synade med K10 och drog ut mig, jävla tomte.
Förutom dom två händerna så körde jag en re-raise shove på flopp när jag hade flushdraw, den blev synad och jag missade.
Gått lite tungt sista dagarna men jag kämpar vidare.
Lycka till i din turnering, nära pengarna fint fint
