Quote (berhemuli @ 20 Sep 2012 20:39)
ligger under 3-0 mot napoli.. men stått emot bra ändå o haft några chanser, jag förväntade mig inte vinst eller oavgjord, är "nöjd".
Ah fyfan hade ni vunnit borta mot Napoli hade jag övervägt att bli gnagare med
DIF's hockeytrupp fick rätt schyssta förstärkningar i form av Hörnqvist & Murray :D:D:D:D
Hoppas bara att Kronwall kommer tillbaka nu också