d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1858687888998Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 20 2012 12:39pm
ligger under 3-0 mot napoli.. men stått emot bra ändå o haft några chanser, jag förväntade mig inte vinst eller oavgjord, är "nöjd".
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 20 2012 01:09pm
Quote (berhemuli @ 20 Sep 2012 20:39)
ligger under 3-0 mot napoli.. men stått emot bra ändå o haft några chanser, jag förväntade mig inte vinst eller oavgjord, är "nöjd".


Ah fyfan hade ni vunnit borta mot Napoli hade jag övervägt att bli gnagare med :lol:

DIF's hockeytrupp fick rätt schyssta förstärkningar i form av Hörnqvist & Murray :D:D:D:D
Hoppas bara att Kronwall kommer tillbaka nu också :drool:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 20 2012 07:08pm
Quote (PlaaD @ 20 Sep 2012 21:09)
Ah fyfan hade ni vunnit borta mot Napoli hade jag övervägt att bli gnagare med  :lol:

DIF's hockeytrupp fick rätt schyssta förstärkningar i form av Hörnqvist & Murray :D:D:D:D
Hoppas bara att Kronwall kommer tillbaka nu också  :drool:


well 4-0 blev lite överdrivet.. aja norrköping borta på söndag! minns förövrigt att ni lirade 2-2 borta mot juve för länge sen va? :D

Fasth till tingsryd.. jävla elitserien som inte tar emot några.. menmen, får hoppas att fasth nollar dif :D

This post was edited by berhemuli on Sep 20 2012 07:11pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 27 2012 06:39am
Drar ihop sig i allsvenskan.

1 Elfsborg 24 14 4 6 38-23 46
2 Häcken 23 14 3 6 53-27 45
3 AIK 24 12 8 4 33-22 44
4 Malmö FF 23 12 7 4 38-26 43
5 IFK Norrköpin 24 10 7 7 33-37 37
6 Helsingborg 23 9 8 6 37-27 35

Resterande matcher för HIF
Häcken borta, Åtvidaberg hemma, Mjällby borta, Örebro hemma, GAIS borta, IFK hemma, Gefle borta

Resterande matcher för AIK
Sundsvall borta, Gefle hemma, IFK borta, Syrianska hemma, Häcken borta, MFF hemma
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Nov 5 2012 02:59pm
lulz

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2012 05:49am
Zlatantråden 2012
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2012 08:06am
Djurgårn går direkt upp till ES, sa dom.. Ser bra ut :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 15 2012 08:19am
Quote (berhemuli @ 15 Nov 2012 15:06)
Djurgårn går direkt upp till ES, sa dom.. Ser bra ut :D


Challe/10

Han ställer ju upp spelet på ett sätt som ingen av playmakersen i laget kan spela :(
Sen att dem slarvar som 12åringar är bara pinsamt med, mest puck i AS, mycket skott men fan inga mål....
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 15 2012 08:24am
Quote (berhemuli @ Nov 15 2012 03:06pm)
Djurgårn går direkt upp till ES, sa dom.. Ser bra ut :D


du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2012 08:24am
Quote (dej @ Nov 15 2012 04:24pm)
du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l


Du snackar mycket med tanke på att ditt lag är uruselt l0l
Go Back To Svenska Topic List
Prev1858687888998Next
Add Reply New Topic New Poll