d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev18586878889621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 24 2012 06:19pm
Såg ni?
Loda dör nästan
har ledig slot cuz hade aegis
får cheese mitt i fight när han ska dö
= ezpz


SICK
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 24 2012 06:20pm
Quote (umade @ 25 Nov 2012 01:19)
Såg ni?
Loda dör nästan
har ledig slot cuz hade aegis
får cheese mitt i fight när han ska dö
= ezpz


SICK


big man michael jordan cheese pass, he shots he scores!
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 24 2012 06:52pm
HE KNOW'S THE TREES! LOLOLOLOLOL


NTH big plays - BIG PLAYS

Gryma matcher
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 24 2012 07:41pm
Loda som carry
så op
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Nov 24 2012 10:29pm
Mitt crew drog rosh trap vs Captain Planet i mars, castad av purge, s4 var den som suggesta och han är bra vän med dedrex, dedrex känner till våran roshtrap tactics :ph34r:


/Foliehatt


Förövrigt var det DS som gav cheese till Loda.

This post was edited by whifrA on Nov 24 2012 10:38pm
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 25 2012 06:11am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 25 2012 06:18am
Quote (d0oh @ Nov 25 2012 02:11pm)
http://i.imgur.com/RQiUA.jpg


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 25 2012 06:24am
Quote (whifrA @ Nov 25 2012 05:29am)
Mitt crew drog rosh trap vs Captain Planet i mars, castad av purge, s4 var den som suggesta och han är bra vän med dedrex, dedrex känner till våran roshtrap tactics  :ph34r:


/Foliehatt


Förövrigt var det DS som gav cheese till Loda.


är s4 Dennis eller är jag helt ute och cyklar?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 25 2012 06:59am
Quote (d0oh @ Nov 25 2012 01:24pm)
är s4 Dennis eller är jag helt ute och cyklar?


nvm, skojjade bara... var ute och cyklade som vanligt
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 25 2012 08:12am
Älskar att spela med världens kioskmongon
Go Back To Svenska Topic List
Prev18586878889621Next
Add Reply New Topic New Poll