Quote (Brasken @ Mar 31 2012 07:01pm)
klara du alla oO ?!?
bleh, kört 2 idag vunnit, ena tyckte jag var väldigt bra den andra tyckte jag var kass!
killen gick 1gate robo mot min 3 gate robo exp trolololo
ja, klarade alla fram till 27 med banshee micro, hade sån träningsverk i armarna efter gymmet så kunde inte klicka och röra armen ordentligt så gick och la mig sen klarade jag det på andra försöket dagen efter och de andra där efter ganska enkelt

kör du fortfarande random?
Quote (ponchan @ Mar 31 2012 07:25pm)
indeed it was. störst problem med 3 marines vs 2 zealots bara för jag var så satans sur

den var lite knepig, försökte med shift-commands först men det gick ingen vidare men enklast är att låta marines i mitten stå kvar och ta marines till höger och vänster och bara springa i en cirkel ^^ var skitlätt där efter, det som gör det ganska tråkigt och oanvändbart en vanlig spelare skulle inte bara spring i en cirkel med sina zealots

finns en annan custom-map där man kan träna micro, allt från marine/ling/zealot micro till 200/200 supply fights, mycket vettigare imo.
Quote (ownyaah @ Mar 31 2012 07:53pm)
jup
bara 1v1 eller trollar du team games också? Har inte tid nog för 1v1.. vill inte lira det på en medelnivå och ska man upp i diamond ovh högre måste man lägga en del tid på det och vara aktiv..
Off-topic någon som lirar Mass Effect 3?