d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev18586878889156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 13 2012 07:34am
Nån dia / low master som vill spela?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Mar 30 2012 06:48am
Någon som fortfarande lirar?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 30 2012 04:59pm
Quote (Warriv @ Mar 30 2012 01:48pm)
Någon som fortfarande lirar?


Jag lirar ibland

Skulle byta till Mech mot zerg för att ghost är sämst men det visade sig vara helt sjukt svårt att lira så jag blev demotad till plat

rofl
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Mar 31 2012 08:48am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 30 2012 11:59pm)
Jag lirar ibland

Skulle byta till Mech mot zerg för att  ghost är sämst men det visade sig vara helt sjukt svårt att lira så jag blev demotad till plat

rofl


lameo, trodde du switcha till zerg ;p

Körde precis Blizzards map med 30 lvls där man tränar micro, dat shit was too easy..
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Mar 31 2012 12:01pm
Quote (Warriv @ 31 Mar 2012 16:48)
lameo, trodde du switcha till zerg ;p

Körde precis Blizzards map med 30 lvls där man tränar micro, dat shit was too easy..


klara du alla oO ?!?


bleh, kört 2 idag vunnit, ena tyckte jag var väldigt bra den andra tyckte jag var kass!


killen gick 1gate robo mot min 3 gate robo exp trolololo
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Mar 31 2012 12:25pm
Quote (Warriv @ 31 Mar 2012 15:48)
lameo, trodde du switcha till zerg ;p

Körde precis Blizzards map med 30 lvls där man tränar micro, dat shit was too easy..



indeed it was. störst problem med 3 marines vs 2 zealots bara för jag var så satans sur :D
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Mar 31 2012 12:53pm
Quote (Warriv @ Mar 30 2012 01:48pm)
Någon som fortfarande lirar?


jup
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Apr 1 2012 08:41am
Quote (Brasken @ Mar 31 2012 07:01pm)
klara du alla oO ?!?


bleh, kört 2 idag vunnit, ena  tyckte jag var väldigt bra den andra tyckte jag var kass!


killen gick 1gate robo mot min 3 gate robo exp trolololo


ja, klarade alla fram till 27 med banshee micro, hade sån träningsverk i armarna efter gymmet så kunde inte klicka och röra armen ordentligt så gick och la mig sen klarade jag det på andra försöket dagen efter och de andra där efter ganska enkelt :p

kör du fortfarande random?

Quote (ponchan @ Mar 31 2012 07:25pm)
indeed it was. störst problem med 3 marines vs 2 zealots bara för jag var så satans sur :D


den var lite knepig, försökte med shift-commands först men det gick ingen vidare men enklast är att låta marines i mitten stå kvar och ta marines till höger och vänster och bara springa i en cirkel ^^ var skitlätt där efter, det som gör det ganska tråkigt och oanvändbart en vanlig spelare skulle inte bara spring i en cirkel med sina zealots ^_^ finns en annan custom-map där man kan träna micro, allt från marine/ling/zealot micro till 200/200 supply fights, mycket vettigare imo.

Quote (ownyaah @ Mar 31 2012 07:53pm)
jup


bara 1v1 eller trollar du team games också? Har inte tid nog för 1v1.. vill inte lira det på en medelnivå och ska man upp i diamond ovh högre måste man lägga en del tid på det och vara aktiv..

Off-topic någon som lirar Mass Effect 3?
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Apr 1 2012 11:23am
Yesss, sir, ofc, random playa is random race
Go Back To Svenska Topic List
Prev18586878889156Next
Add Reply New Topic New Poll