d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18586878889100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 03:09pm
Quote (BraSma @ Dec 2 2009 10:07pm)
http://images.hamsterpaj.net/images/users/full/962304.jpg

ill just leave this here


vik?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 2 2009 03:49pm
:hello:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 03:50pm
Quote (berhemuli @ Dec 2 2009 10:49pm)
:hello:


ohai thar.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 2 2009 03:55pm
Mp3; Kent - Sverige <02:09/02:59>

WoW är för lätt :(
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 2 2009 03:56pm
Quote (SCXiao @ 2 Dec 2009 22:55)
Mp3; Kent - Sverige <02:09/02:59>

WoW är för lätt :(


Kör lite HoN da? :D gieb me some tittfakk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 03:58pm
Idag har varit en bra dag, nu är det dags att sova dock.

Spammas vidare imorrn nabs! :)
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Dec 2 2009 04:02pm
Fyfan vad kallt ute asså. Blir mössa imorgon och dubbla halsdukar. Trodde fan att mina öron skulle frysa sönder och ramla av, gahhH! :\
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 04:03pm
Quote (gosif @ Dec 2 2009 11:02pm)
Fyfan vad kallt ute asså. Blir mössa imorgon och dubbla halsdukar. Trodde fan att mina öron skulle frysa sönder och ramla av, gahhH! :\


Ta med lite kaffe ut så blir det nog bra ska du se :)
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Dec 2 2009 04:04pm
Quote (ZippYz @ 3 Dec 2009 00:03)
Ta med lite kaffe ut så blir det nog bra ska du se :)


Hmm, ja en termos skulle inte vara fel att ta med. Lite som ett element annars under rocken. :santa:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 2 2009 04:12pm
Vad vill jag lyssna på? :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev18586878889100Next
Closed New Topic New Poll