d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18586878889329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2010 04:38am
Quote (x17 @ Apr 24 2010 10:32am)
Hah sure =) Sitter och lirar lol-ranked match atm, men är snart klar. Vad heteru?


Tobuscus

e. du?

This post was edited by Charlieone on Apr 24 2010 04:39am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 24 2010 04:41am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 10:32)
Hah sure =) Sitter och lirar lol-ranked match atm, men är snart klar. Vad heteru?


Quote (Charlieone @ 24 Apr 2010 10:38)
Tobuscus

e. du?


mind if I join?
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2010 04:44am
Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 10:38am)
Tobuscus

e. du?

Skriver till dig.

Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 10:41am)
mind if I join?

I don't.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2010 04:49am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 10:41am)
mind if I join?


Klart du får :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 24 2010 06:09am
najs game, gg pojkar
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2010 06:12am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:09pm)
najs game, gg pojkar


typ :)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2010 06:19am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:09pm)
najs game, gg pojkar

För bra för spel helt enkelt =)

Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 12:12pm)
typ :)

Ayo!

Vi får lira lite mer senare, så ni får upp er psr lite =) Funtar på att dra en ranked-match för skoj skull.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 24 2010 06:20am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 12:19)
För bra för spel helt enkelt =)


Ayo!

Vi får lira lite mer senare, så ni får upp er psr lite =) Funtar på att dra en ranked-match för skoj skull.


gl, jag ska slasha lite. känner att jag måste fixa ett gp i veckan iaf nu när jag är i en slasherguild :O
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2010 06:22am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:20pm)
gl, jag ska slasha lite. känner att jag måste fixa ett gp i veckan iaf nu när jag är i en slasherguild :O

Jag har ledsnat på LS, försöker sälja alla mina saker. Men ingen som vill köpa dem :/
Member
Posts: 8,855
Joined: Jan 16 2010
Gold: 301.00
Warn: 10%
Apr 24 2010 06:47am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 14:22)
Jag har ledsnat på LS, försöker sälja alla mina saker. Men ingen som vill köpa dem :/


Go Back To Svenska Topic List
Prev18586878889329Next
Add Reply New Topic New Poll