☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
85
86
87
88
89
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65901
Replies: 3281
Track Topic
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#861
Apr 24 2010 04:38am
Quote (x17 @ Apr 24 2010 10:32am)
Hah sure =) Sitter och lirar lol-ranked match atm, men är snart klar. Vad heteru?
Tobuscus
e. du?
This post was edited by Charlieone on Apr 24 2010 04:39am
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#862
Apr 24 2010 04:41am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 10:32)
Hah sure =) Sitter och lirar lol-ranked match atm, men är snart klar. Vad heteru?
Quote (Charlieone @ 24 Apr 2010 10:38)
Tobuscus
e. du?
mind if I join?
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#863
Apr 24 2010 04:44am
Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 10:38am)
Tobuscus
e. du?
Skriver till dig.
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 10:41am)
mind if I join?
I don't.
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#864
Apr 24 2010 04:49am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 10:41am)
mind if I join?
Klart du får
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#865
Apr 24 2010 06:09am
najs game, gg pojkar
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#866
Apr 24 2010 06:12am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:09pm)
najs game, gg pojkar
typ
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#867
Apr 24 2010 06:19am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:09pm)
najs game, gg pojkar
För bra för spel helt enkelt =)
Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 12:12pm)
typ
Ayo!
Vi får lira lite mer senare, så ni får upp er psr lite =) Funtar på att dra en ranked-match för skoj skull.
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#868
Apr 24 2010 06:20am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 12:19)
För bra för spel helt enkelt =)
Ayo!
Vi får lira lite mer senare, så ni får upp er psr lite =) Funtar på att dra en ranked-match för skoj skull.
gl, jag ska slasha lite. känner att jag måste fixa ett gp i veckan iaf nu när jag är i en slasherguild
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#869
Apr 24 2010 06:22am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2010 12:20pm)
gl, jag ska slasha lite. känner att jag måste fixa ett gp i veckan iaf nu när jag är i en slasherguild
Jag har ledsnat på LS, försöker sälja alla mina saker. Men ingen som vill köpa dem :/
livemunster
Member
Posts: 8,855
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
301.00
Warn: 10%
#870
Apr 24 2010 06:47am
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 14:22)
Jag har ledsnat på LS, försöker sälja alla mina saker. Men ingen som vill köpa dem :/
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
85
86
87
88
89
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact