d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev18586878889325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 11 2010 03:51am
jag är för trött och nyvaken och trött för att komma på en bra motivering, men 5/10 !

Member
Posts: 923
Joined: Sep 29 2004
Gold: 178.32
Aug 11 2010 12:19pm
Duger Nirvana är alltid bra.

Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 11 2010 01:36pm
:o 5?/10

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 11 2010 01:53pm
Jay-Z förstörde hela låten, 1/10

Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Aug 11 2010 01:57pm
Quote (SCXiao @ Aug 11 2010 07:53pm)
Jay-Z förstörde hela låten, 1/10

http://www.youtube.com/watch?v=DMtwUNfnGHU


6/10

http://www.youtube.com/watch?v=pvrwU_JCU3o

och varför i helvete funkar inte youtubeslot?

This post was edited by syndicateffs on Aug 11 2010 02:01pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 11 2010 02:08pm
Quote (syndicateffs @ 11 Aug 2010 21:57)
6/10

http://www.youtube.com/watch?v=pvrwU_JCU3o

och varför i helvete funkar inte youtubeslot?
man kan inte quote och ha youtube i samma :uglystupid:

This post was edited by orvars on Aug 11 2010 02:09pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 11 2010 02:09pm
youtubeslot fungerar inte eftersom du quotar, därför som vi inte quotar varandra här inne ^_^

iaf, 8/10 @ din låt, 10/10 för några veckor sen innan den blev totalt sönderlyssnad :wub:


Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 11 2010 02:20pm
Quote (SCXiao @ 10 Aug 2010 09:42)
Lyssnade bara med ena örat, den lät ganska mysig men rätt så enformig, 5/10. får lyssna igenom senare så kanske jag ändrar mig :)


Quote (SCXiao @ 11 Aug 2010 11:51)
jag är för trött och nyvaken och trött för att komma på en bra motivering, men 5/10 !


I like the effort mate!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 11 2010 02:21pm
Quote (Alphabetz @ 11 Aug 2010 20:20)
I like the effort mate!


kan ju inte anstränga mig innan klockan tolv! Min kropp är fortfarande van att sova till runt två-tre svensk tid
Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 11 2010 02:30pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev18586878889325Next
Add Reply New Topic New Poll