En ung man går in på en mack för att köpa kondomer. Mackföreståndaren förklarar att det finns förpackningar med 3, 6 eller 12 kondomer, och frågar mannen vilken han vill ha.
Tja säger killen lite kaxigt.
-Jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne, Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mig för att göra det. Och när hon väl fått smak för min apparat kommer hon inte vilja sluta, så jag tar ett 12 pack.
På kvällen hos flickvännens föräldrar börjar killen be bordsbön, han ber och ber och ber, tillslut lutar sig flickvännen mot honom och viskar:
- du har aldrig berättat att du är religiös.
Då viskar han tillbaka:
-och du har aldrig berättat att din pappa jobbar på macken
hahaha
Quote (Simon @ 4 Jan 2012 23:14)
fyfan vad torrt det är att gå på bio som en "date" eller vad man nu vill kalla det hahahaha. inget jag rekommenderar! blir biljard med henne någon annan dag iaf.
Kan verkligen inte hålla med. Om en tjej går på bio med dig så är hon redan med på noterna. Det är bara att ta för sig!
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jan 2012 23:35)
Jag tycker det är mysigt om man varit ihop ett tag men det är helt värdelöst om man nyss har träffats eftersom det är svårt att kommunicera med varandra i en bio-salong.
Biljard är win som date ofc ofc

Låter som ett bättre förslag än bio dock! Tyvärr finns det inga biljardställen för svenskar i landskrona
This post was edited by Fil on Jan 4 2012 04:55pm