d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev18485868788159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 17 2015 09:04am
Quote (ChingeR @ 17 Feb 2015 08:31)
Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan


Quote (Zaicrez @ 17 Feb 2015 10:39)
Drog global så fort ranking-systemet kom, sen har jag droppat till supreme som lägst :'(


Ni körde obviously inte single que när ni började :lol:

Tänkte dra ett bet då jag blev av med min ak igår.. Något safe bet idag? OBS jag har aldrig betat i CS-Go :ph34r:
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Feb 17 2015 09:11am
Quote (Zaicrez @ Feb 17 2015 02:09pm)
Mjo, svinlätt att få dom när du har 4st monster i laget som går lös? :p


Jag skulle vilja tro att det är lätt.
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 17 2015 09:52am
Quote (Makta @ Feb 17 2015 03:04pm)
Ni körde obviously inte single que när ni började :lol:

Tänkte dra ett bet då jag blev av med min ak igår.. Något safe bet idag? OBS jag har aldrig betat i CS-Go :ph34r:


Betta property på property vs navi om du vill ha bra chans för lite högre return. 60-40 till navi skulle jag lägga matchen på.

Jag körde duo queue när go kom bara, var bara en polare som ville spela.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 17 2015 10:05am
Quote (Makta @ Feb 17 2015 04:04pm)
Ni körde obviously inte single que när ni började :lol:

Tänkte dra ett bet då jag blev av med min ak igår.. Något safe bet idag? OBS jag har aldrig betat i CS-Go :ph34r:


Fick dmg efter mina 10placement, soloque, 600vinster senare är jag fortfarande dmg. Aldrig någonsin varit under ^^
Var lem-supreme när jag spelade lite seriösare, lallar mest runt nu ^^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 17 2015 11:36am
Na'Vi - Property.. Är inte så insatt men har aldrig hört talas om Property.. Crab team? Kanske värt ett bet :ph34r:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Feb 17 2015 11:39am
Quote (Makta @ 17 Feb 2015 18:36)
Na'Vi - Property.. Är inte så insatt men har aldrig hört talas om Property.. Crab team? Kanske värt ett bet :ph34r:


deras 5 senaste matcher har dom slagit orbit med 2-0 , penta 2-1 , dignitas 2-1 och torskat emot TSM 2-0 , Games4u 3-1

Matchen kommer gå på Overpass så det känns som en risky bet.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 17 2015 11:39am
Quote (Makta @ Feb 17 2015 04:04pm)
Ni körde obviously inte single que när ni började :lol:

Tänkte dra ett bet då jag blev av med min ak igår.. Något safe bet idag? OBS jag har aldrig betat i CS-Go :ph34r:


Jag började lira för kanske ett år sedan, fick silver4 som första rank, idag har jag 1 global konto 1 supreme 1 lem 2 dmg 1 ak

XD

e: solo Q varje match efter gold nova 3

This post was edited by Kerzhakov on Feb 17 2015 11:39am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 17 2015 12:31pm
Quote (RistVaLL @ 17 Feb 2015 18:39)
deras 5 senaste matcher har dom slagit orbit med 2-0 , penta 2-1 , dignitas 2-1 och torskat emot TSM 2-0 , Games4u 3-1

Matchen kommer gå på Overpass så det känns som en risky bet.


ISO safe bet :angry: !
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Feb 17 2015 12:31pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 17 2015 01:04pm
2 bets lagda.. R.I.P skins :cry: !?

This post was edited by Makta on Feb 17 2015 01:29pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788159Next
Closed New Topic New Poll