Quote (ChingeR @ 17 Feb 2015 08:31)
Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan
Quote (Zaicrez @ 17 Feb 2015 10:39)
Drog global så fort ranking-systemet kom, sen har jag droppat till supreme som lägst :'(
Ni körde obviously inte single que när ni började

Tänkte dra ett bet då jag blev av med min ak igår.. Något safe bet idag? OBS jag har aldrig betat i CS-Go
