d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev18485868788229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 7 2013 05:17pm
Tråkigt att när du väll slänger in markerna har han dig dominerad :(
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 05:19pm
Quote (Mikob @ 8 Apr 2013 00:17)
Tråkigt att när du väll slänger in markerna har han dig dominerad :(


ja, ännu tråkigare att han synar med det, med tanke på att jag har en tight image på bordet. men men shit happends, fick inte en enda spelbar hand på slutet, hellre chansa på att dubbla än bli helt uppäten av blinds.


Gonatt på er! :)

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 05:23pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 7 2013 05:24pm
Quote (Malmy @ Apr 8 2013 12:19am)
ja, ännu tråkigare att han synar med det, med tanke på att jag har en tight image på bordet. men men shit happends, fick inte en enda spelbar hand på slutet, hellre chansa på att dubbla än bli helt uppäten av blinds.


ye, well. JQ suited och han insåg väll att du mer eller mindre var tvungen.
Du blev av med din stack så jävla snabbt :/
Något fick du väll iaf? (:
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 06:29pm
Quote (Mikob @ 8 Apr 2013 00:24)
ye, well. JQ suited och han insåg väll att du mer eller mindre var tvungen.
Du blev av med din stack så jävla snabbt :/
Något fick du väll iaf? (:


aa fick en 49$ eller så, jo blir lätt så när blindsen är så höga och man inte får en enda spelbar hand, kan ju knappast raisa med J3 offsuite >.<

Men får ju vara nöjd att man kom 8 när det var 4156 spelare från början, men är ändå lite irriterande när man är så pass nära dom större pengarna :P

hade varit nöjd om jag bara nått finalbordet ^^

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 06:30pm
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 8 2013 11:38am
Spelar en 10k GTD K/O turnering just nu.

Går riktigt bra för tillfället iallafall, positon #14/1200 med 28k Stack, blinds är 300/600.

Det sköna är att jag slagit ut 7 pers a 1$ styck och buy-in var 5.40$ så är iaf plus oavsett hur det går :)

edit: #7 nu med 38k stack.

edit2: #3 nu med 55k stack och +1$ till :P

edit3: slog ut en low stack +1$ till och 58k stack nu :)

This post was edited by Malmy on Apr 8 2013 11:44am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 8 2013 11:45am
Quote (Malmy @ Apr 8 2013 07:38pm)
Spelar en 10k GTD K/O turnering just nu.

Går riktigt bra för tillfället iallafall, positon #14/1200 med 28k Stack, blinds är 300/600.

Det sköna är att jag slagit ut 7 pers a 1$ styck och buy-in var 5.40$ så är iaf plus oavsett hur det går :)

edit: #7 nu med 38k stack.

edit2: #3 nu med 55k stack och +1$ till :P


Jävlar nice

Lycka till ofc =)

Jag kör CG, jag lyckades få in Top 2 par i shorthanded på en ofarlig bräda mot en snubbe som hade triss, det blev dyrt men efter det har det gått bra sen dess så jag är väl typ plus minus noll atm (tvåpar mot triss potten blev stoooor så hade lite att ta igen)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 8 2013 11:46am
Quote (Malmy @ Apr 8 2013 06:38pm)
Spelar en 10k GTD K/O turnering just nu.

Går riktigt bra för tillfället iallafall, positon #14/1200 med 28k Stack, blinds är 300/600.

Det sköna är att jag slagit ut 7 pers a 1$ styck och buy-in var 5.40$ så är iaf plus oavsett hur det går :)

edit: #7 nu med 38k stack.

edit2: #3 nu med 55k stack och +1$ till :P

edit3: slog ut en low stack +1$ till och 58k stack nu :)


wtff
Vinn nu dåe!
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 8 2013 11:46am
Quote (Svartermetalisk @ 8 Apr 2013 18:45)
Jävlar nice

Lycka till ofc =)

Jag kör CG, jag lyckades få in Top 2 par i shorthanded på en ofarlig bräda mot en snubbe som hade triss, det blev dyrt men efter det har det gått bra sen dess så jag är väl typ plus minus noll atm (tvåpar mot triss potten blev stoooor så hade lite att ta igen)


Skönt att det gått bra efter iaf, good fishing! :)

Quote (Mikob @ 8 Apr 2013 18:46)
wtff
Vinn nu dåe!


Man kan ju hoppas, men är fortf typ 800 spelare kvar så är en BIT kvar ^^

Edit: men blindsen går upp snabbt nu 600/1200

både positivt och negativt.

Edit2: hade en jävla röta nyss, fick AA en snubbe går all in på flop som är 3 8 2, jag synar - han har pkt 3or jag lyckas lotta in en stege a-5 xD (och +1$ till från hans bounty)

kan ju inte påstå att det känns som jag spelade fel, men hade en jävla tur. uppe i 89k nu position #3/450, blinds är 1k/2k (btw garanterad pengar from nu; 7.11$ atm)

edit3: tog hem en till pott, uppe i 110k just nu #2/369

This post was edited by Malmy on Apr 8 2013 12:14pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 8 2013 12:47pm
Bra run för dig ikväll ^^

hur går det atm?

Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 8 2013 12:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Apr 2013 19:47)
Bra run för dig ikväll ^^

hur går det atm?


gått riktigt dåligt, blivit nerkäkad av blinds till jag var nere på 24k, nu har jag tagit mig upp till 125k igen, men var riktigt nära att åka där ett tag.

just nu #43/61 blinds är 5k/10k

edit: jag höjde 30k med A10 en kille gick all in med 30k med A2, , han fick stege A-5 paybacks a bitch ^^

men har fortf 72k kvar, får hoppas på en bra hand inom kort.


Åkte ut på plats #45 + 29.30$ för placering + 9$ i bounty -5.40$ buy-in

edit: måste räknat fel på bountys nånstans, var tydligen bara 9st enligt mailet så bara +9 där.

This post was edited by Malmy on Apr 8 2013 01:18pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788229Next
Add Reply New Topic New Poll