d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 12:32pm
Quote (snoramej @ Dec 9 2009 07:28pm)
Nej det vet jag väl :p

Därför man lirar cata på monk och ninja ;)


Pass på att spela 40 cata climbs bara för att man inte pallar Casta / spela hybrid.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 9 2009 12:35pm
1 Ticket(s) Purchased For This Hourly Drawing.

Wish me goodluck :)

xDDD

This post was edited by Yllegarnet on Dec 9 2009 12:35pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 9 2009 12:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Dec 2009 19:32)
Pass på att spela 40 cata climbs bara för att man inte pallar Casta / spela hybrid.


Kör caster istället? Börja casta på lvl 45 typ med rogue :o ?

Quote (Yllegarnet @ 9 Dec 2009 19:35)
1 Ticket(s) Purchased For This Hourly Drawing.

Wish me goodluck :)

xDDD


Köpte 4 :p

This post was edited by snoramej on Dec 9 2009 12:41pm
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 12:40pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 9 2009 06:35pm)
1 Ticket(s) Purchased For This Hourly Drawing.

Wish me goodluck :)

xDDD



jag köpte 80 biljetter igår.. vann inte ett skit :/ det är riggat.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 9 2009 12:41pm
Quote (x17 @ Dec 9 2009 08:40pm)
jag köpte 80 biljetter igår.. vann inte ett skit :/ det är riggat.


jag donnerar dej 400 om jag vinner :wub:
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 9 2009 12:42pm
Quote (Hellgren @ 9 Dec 2009 20:23)
this ofc ^^


This'd :-)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 9 2009 12:43pm
Quote (Marcusd0 @ Dec 9 2009 08:42pm)
This'd :-)


this :wub:
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 12:44pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 9 2009 06:41pm)
jag donnerar dej 400 om jag vinner :wub:


schyrre :thumbsup: tummarna är hållna! =)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 9 2009 12:44pm
Quote (x17 @ Dec 9 2009 07:40pm)
jag köpte 80 biljetter igår.. vann inte ett skit :/ det är riggat.


Nej :D

Det är bara att kolla oddsen för vinst längst ner på sidan, man ser fan att det är ett skit spel :)
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 9 2009 12:45pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 9 2009 06:44pm)
Nej :D

Det är bara att kolla oddsen för vinst längst ner på sidan, man ser fan att det är ett skit spel :)


Jajo, men jag är lite av en gambler! Fast det gick käpp rätt åt skogen :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll