d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 2 2009 02:58pm
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Dec 2 2009 02:59pm
Quote (RistVaLL @ Dec 2 2009 09:56pm)
aha ^^ , läste inte de andra ;D


np :wub:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 2 2009 02:59pm
Quote (BraSma @ Dec 2 2009 08:58pm)
http://img2.moonbuggy.org/imgstore/i-shall-play-you-the-song-of-my-people.png







:banana:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 03:00pm
Quote (BraSma @ Dec 2 2009 09:58pm)
http://img2.moonbuggy.org/imgstore/i-shall-play-you-the-song-of-my-people.png


i fink u fail d
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 2 2009 03:02pm
gonatt!
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 2 2009 03:03pm
Quote (PsY @ Dec 2 2009 09:02pm)
gonatt!


gonatt!
ska också lägga mig :p
natti natti jsp
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 03:03pm
Btw, någon som vet vad som händer om man är ägare av en guild men hamnar på 50 % warn?

Har man kvar den om man rullar ner till 40 eller hur fungerar det?

Quote (Fisken93 @ Dec 2 2009 09:03pm)
gonatt!
ska också lägga mig :p
natti natti jsp


Natt man

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 2 2009 03:03pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 03:06pm
sleep tight
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 10:03pm)
Btw, någon som vet vad som händer om man är ägare av en guild men hamnar på 50 % warn?

Har man kvar den om man rullar ner till 40 eller hur fungerar det?



Natt man


tänkte nyss på samma sak ;S
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 2 2009 03:07pm


ill just leave this here
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 03:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 10:03pm)
Btw, någon som vet vad som händer om man är ägare av en guild men hamnar på 50 % warn?

Har man kvar den om man rullar ner till 40 eller hur fungerar det?



Natt man


Jo de borde väl vara så.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll