Quote (gosif @ Nov 11 2009 03:37pm)
Sitter hemma och grubblar.. Blev singel igår lol. 4år, 4mån ........ Dock tog vi beslutet tillsammans, mest mig. hmm..
Medlidande på topp.
Quote (Lunuz1 @ Nov 11 2009 03:37pm)
Vilken sysselsättning, nej pratar me tjejen, hon har misstankar om att hon är gravid, båda är 16, HYPERLYCKAT!
..abortion....