d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 11 2009 09:29am
Quote (gosif @ Nov 11 2009 03:26pm)
oooh don8 plx :P


1k waste på orb of darkness, indeed. :(
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 11 2009 09:34am
Avundsjuka at it's finest :(
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 11 2009 09:34am
tjosan grabbar, tbx från skolan nu :D gör ni då?
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 11 2009 09:36am
Quote (Lunuz1 @ Nov 11 2009 03:34pm)
tjosan grabbar, tbx från skolan nu :D gör ni då?


Sitter och kopierar meningslösa filer.
Själv?
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 11 2009 09:37am
Quote (037 @ Nov 11 2009 04:36pm)
Sitter och kopierar meningslösa filer.
Själv?


Vilken sysselsättning, nej pratar me tjejen, hon har misstankar om att hon är gravid, båda är 16, HYPERLYCKAT!
Member
Posts: 5,408
Joined: Jun 25 2007
Gold: 44.90
Nov 11 2009 09:37am
Quote (037 @ Nov 11 2009 05:36pm)
Sitter och kopierar meningslösa filer.
Själv?


Produktiv sysselsättning iaf.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 11 2009 09:37am
Sitter hemma och grubblar.. Blev singel igår lol. 4år, 4mån ........ Dock tog vi beslutet tillsammans, mest mig. hmm..
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 11 2009 09:37am
Quote (Lunuz1 @ 11 Nov 2009 16:34)
tjosan grabbar, tbx från skolan nu :D gör ni då?


Kom hem ifrån praoen, sliten men idag fick jag beröm för att ha gjort en fin sås, mjölk topredning salt och musknöt, svår sås lixom xD FAST GO SOM FA'an :D
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 11 2009 09:38am
Quote (gosif @ Nov 11 2009 03:37pm)
Sitter hemma och grubblar.. Blev singel igår lol. 4år, 4mån ........ Dock tog vi beslutet tillsammans, mest mig. hmm..


Medlidande på topp.

Quote (Lunuz1 @ Nov 11 2009 03:37pm)
Vilken sysselsättning, nej pratar me tjejen, hon har misstankar om att hon är gravid, båda är 16, HYPERLYCKAT!


..abortion....
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 11 2009 09:40am
Quote (037 @ Nov 11 2009 04:38pm)
Medlidande på topp.



..abortion....


Ändå jobbigt, sen ere ju inte jag som bestämmer de, men har förklarat för henne att ja inte vill spendera min tid på att ta hand om ett barn när ja e 16, måste plugga / skola osvosv..
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788100Next
Closed New Topic New Poll