d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev184858687881131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 4 2011 10:55am
Quote (eWaste @ Jan 4 2011 03:36pm)
vet ej men hoppas på fredag :D
Patch vet inte hur det stavas på svenska.


Hörde på forumet att det skulle vara idag ^^ men men. hoppas det som fan, men det kommer hända konstiga saker

Udyr --> Nerf
kommer as skumma items 155 ap 30% more ap etc ^^ op items imo :P

händer skit mycket denna patchen
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 4 2011 11:32am
Quote (LinkToMyProfile @ 4 Jan 2011 17:55)
Hörde på forumet att det skulle vara idag ^^ men men. hoppas det som fan, men det kommer hända konstiga saker

Udyr --> Nerf
kommer as skumma items 155 ap 30% more ap etc ^^ op items imo :P

händer skit mycket denna patchen


zhonya's hourglass och Rabadon's Deathcap kommer vara op på vladimir..
# NEW ITEM - Zhonya's Hourglass
+100 AP +50 Armor
UNIQUE Active: Places your champion into stasis for 2 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action. 90 sec cooldown.
# NEW ITEM - Rabadon's Deathcap
+155 AP UNIQUE Passive: Increases Ability Power by 30%

sen om man skaffar abyssal scepter så äre gg typ :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 4 2011 11:41am
Quote (Nickeee @ Jan 4 2011 05:32pm)
zhonya's hourglass och Rabadon's Deathcap kommer vara op på vladimir..
# NEW ITEM - Zhonya's Hourglass
+100 AP +50 Armor
UNIQUE Active: Places your champion into stasis for 2 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action. 90 sec cooldown.
# NEW ITEM - Rabadon's Deathcap
+155 AP UNIQUE Passive: Increases Ability Power by 30%

sen om man skaffar abyssal scepter så äre gg typ :D



aa nya vlad builden blir

Sorceres boots: 20 Mag pen
Soul stealer: Mass Ap (beror på, kan bli en abyssal med)
Warmogs: 1,3k life typ
Ryalis: 80 ap 500 life
Zhonya's Hourglass 50 Armor 100 ap
Rabadon's Deathcap 155 ap 30% to max ap ^^

blir runt 600 ap och 4,5-5 k life

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 4 2011 11:47am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 4 2011 01:40pm
Kog'maw e sköön :D
fick 23-5-16 med några suicide deaths :PP:P:P:P:P
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 4 2011 02:29pm
Quote (Nickeee @ 4 Jan 2011 20:40)
Kog'maw e sköön :D
fick 23-5-16 med några suicide deaths :PP:P:P:P:P


1349 rating, börjat dra upp mig :D


hörde att tenoziwen inte har någon rating :pPpppPPpPppPpPPPp
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 4 2011 02:42pm
Quote (Marcusd0 @ 4 Jan 2011 21:29)
1349 rating, börjat dra upp mig :D


hörde att tenoziwen inte har någon rating :pPpppPPpPppPpPPPp


hörde att du syftar på solo queue :pPppPPPppPPppPpPP
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 4 2011 02:49pm
Quote (Litttle_Brother @ 4 Jan 2011 21:42)
hörde att du syftar på solo queue :pPppPPPppPPppPpPP


Aa för då kan man köra med 1 pro tsm ju, tex chefen ;pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpP
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 4 2011 05:05pm
Lust o dra o köpa en dator till nya patchen har ingen atm :drool:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 4 2011 05:20pm
3v5, kul.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 4 2011 07:12pm
60 min kvar tills servrarna stängs ner för arbete, nya patchen?
Go Back To Svenska Topic List
Prev184858687881131Next
Add Reply New Topic New Poll