Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 10:25am)
Lawl, sitter på 14xx rating cuz zkilled. Det roliga är att jag bara sjunker:P Kommer man under 1600 är det som att komma in på särskolan.
Det kan man lugnt säga. Finns sjukt många retards runt 1600 men under där, ojoj. Jag finner inte ens ord för folk som spelar runt 1500 rating..