d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18485868788329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 48,516
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,468.50
Apr 21 2010 12:21pm
1941 psr nu
och 59% winrate

har gått rätt bra på sistone
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 23 2010 04:03pm
21-1-16 med MQ precis =)
Member
Posts: 8,855
Joined: Jan 16 2010
Gold: 301.00
Warn: 10%
Apr 23 2010 04:07pm
Körde 2 games idag.


Ezz dog aldrig och fick typ sammanlagt in 10 kills :D

bra för mig
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 23 2010 04:08pm
Quote (livemunster @ Apr 23 2010 10:07pm)
Körde 2 games idag.


Ezz dog aldrig och fick typ sammanlagt in 10 kills :D

bra för mig

Lirade du för heroes då? =)
Member
Posts: 8,855
Joined: Jan 16 2010
Gold: 301.00
Warn: 10%
Apr 23 2010 04:09pm
Quote (x17 @ 24 Apr 2010 00:08)
Lirade du för heroes då? =)


Accursed på båda xD

Nästan omöjligt och dö när man hade jere vid sin sida båda gångerna dessutom
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 23 2010 04:18pm
Quote (livemunster @ Apr 23 2010 10:09pm)
Accursed på båda xD

Nästan omöjligt och dö när man hade jere vid sin sida båda gångerna dessutom

Haha :D Jajo, då är det faktiskt rätt svårt att dö, speciellt med accursed ^^
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2010 04:25am
Lawl, sitter på 14xx rating cuz zkilled. Det roliga är att jag bara sjunker:P Kommer man under 1600 är det som att komma in på särskolan.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2010 04:29am
Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 10:25am)
Lawl, sitter på 14xx rating cuz zkilled. Det roliga är att jag bara sjunker:P Kommer man under 1600 är det som att komma in på särskolan.

Det kan man lugnt säga. Finns sjukt många retards runt 1600 men under där, ojoj. Jag finner inte ens ord för folk som spelar runt 1500 rating..
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2010 04:31am
Quote (x17 @ Apr 24 2010 10:29am)
Det kan man lugnt säga. Finns sjukt många retards runt 1600 men under där, ojoj. Jag finner inte ens ord för folk som spelar runt 1500 rating..


Vill du ta mig ifrån träsket? åh x17 kan du det?
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2010 04:32am
Quote (Charlieone @ Apr 24 2010 10:31am)
Vill du ta mig ifrån träsket? åh x17 kan du det?

Hah sure =) Sitter och lirar lol-ranked match atm, men är snart klar. Vad heteru?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18485868788329Next
Add Reply New Topic New Poll