I min mening, om man ska lyckas med akustiska kärlekslåtar så måste man ha någonting jevligt speciellt. Antingen texten, rösten eller melodin måste vara utöver det vanliga eftersom det finns såå mycket liknande musik.
Tyvärr så hade inte denna låt så mycket speciellt, texten var rätt klyschig också. 2/10