Quote (Marcusd0 @ 10 May 2012 18:50)
Troll/dålig /= samma sak, förlorar games. Spelar ingen roll om någon är afk i din elo eller om någon pickar eve @ 1700elo och bara går mid och feedar för man inte banna janna.
En förlust är en förlust. Sannolikheten är minst lika stor om inte större här uppe för folk är ju "rent utsagt dåliga" där och på denna elon trollar folk?
Om 1-2 trollar så har man förlorat
om 9st är dåliga så gz? kan du bära
no offence kååmpis men..
hur är det möjligt att du har 1700 elo om du bara förlorar? med rätt få matcher?
antingen köttade du placement matcherna medans man får 50/25 elo per game... skulle jag skaffa 100 mer wins än loss atm så är jag fortfarande inte över dig...
=du köttade placement matcherna på båda kontona (vad hade du för elo efter 25 matcher?) jag har spelat drygt 300 matcher
systemet är korrupt, det vet alla och nu har vi spammat 200 sidor om elo frågor och diverse teorier... MEN hur man kan få nått till ''värre'' på en högre elo? det köper jag inte... inte ens för all smör i småland
som småningom om kommer dom inse att detta faktiskt är fel, det är väldigt långt ifrån fullt fungerande (lägg ner 2k dollar men förlorar du placement matcherna sitter du där med en toblerone upp sparkad i arslet)
och tänket om att man inte får tänka/säga ''mini balkan nissar passar inte in'' det är rasistiskt
jag & söder m.fl kan lika gärna delita våra accounts då vi får 6+ elo per game, ev 10
detta är som d2... du är på lvl 25 och ska xpa och vi är på 97 och satsar på 99
och nu lägger vi ner elo frågorna...