Quote (Makta @ 16 Feb 2015 19:06)
Det tog mi 2 hela veckor att de-ranka från ak till nova 1.. Jag gjorde så kasst ifrån mig jag bara kunde utan att throwa games och skjuta team mates och ändå tog det så lång tid.. Förstår inte hur folk kan få silver av att spela normalt.. När jag började så hade jag iofs kört mycket source men jag drog nova 2-3 dirr och sen gick jag uppåt och jag är då inte superbra :lol:
Sidenote: Blir nog svårt att ranka upp igen. 10 senaste gamesen har jag haft 1 leaver vart annat game typ :ph34r:
Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan