d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev18384858687159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 16 2015 10:33pm
Har en FN statrak cyrex till salu
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 17 2015 01:31am
Quote (Makta @ 16 Feb 2015 19:06)
Det tog mi 2 hela veckor att de-ranka från ak till nova 1.. Jag gjorde så kasst ifrån mig jag bara kunde utan att throwa games och skjuta team mates och ändå tog det så lång tid.. Förstår inte hur folk kan få silver av att spela normalt.. När jag började så hade jag iofs kört mycket source men jag drog nova 2-3 dirr och sen gick jag uppåt och jag är då inte superbra :lol:

Sidenote: Blir nog svårt att ranka upp igen. 10 senaste gamesen har jag haft 1 leaver vart annat game typ :ph34r:


Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 17 2015 03:06am
Quote (ChingeR @ Feb 17 2015 08:31am)
Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan


1.6 spelarenan.. Det var grejer det!
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 17 2015 03:39am
Quote (ChingeR @ Feb 17 2015 07:31am)
Sj började jag csgo när det kom, drog dmg direkt :3
Har iof en hyfsad bakgrund ifrån 1.6. Men jag var bra mkt bättre i 1.6 tyvärr... Är inte lika kul med cs som det var när man var 13-17år och lana o gibba som fan


Drog global så fort ranking-systemet kom, sen har jag droppat till supreme som lägst :'(
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 17 2015 08:01am


<3
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Feb 17 2015 08:05am
Quote (Zaicrez @ Feb 17 2015 02:01pm)


1 mvp ~~
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 17 2015 08:09am
Quote (vandalen @ Feb 17 2015 02:05pm)
1 mvp ~~


Mjo, svinlätt att få dom när du har 4st monster i laget som går lös? :p
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Feb 17 2015 08:10am
Quote (Zaicrez @ 17 Feb 2015 15:09)
Mjo, svinlätt att få dom när du har 4st monster i laget som går lös? :p


vilka är ens get coached och worst player?
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 17 2015 08:10am
Quote (RistVaLL @ Feb 17 2015 02:10pm)
vilka är ens get coached och worst player?


Devilwalk och flusha.
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Feb 17 2015 08:11am
Quote (Zaicrez @ 17 Feb 2015 15:10)
Devilwalk och flusha.


mhm ^,^
Go Back To Svenska Topic List
Prev18384858687159Next
Closed New Topic New Poll