säsongens första match nu i innebandyn, vinst med 7-4 weho
1 assist (och en brytning jag gjorde som studsade på motståndares sko till polarn som gjorde mål, but didn't count said the referee

)
mitt personliga resultat var 4-2

FORZA CAPERIO TÄBY
This post was edited by ChingeR on Sep 16 2012 05:42am