d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev183848586871131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 3 2011 08:08am
Quote (ChingeR @ 3 Jan 2011 05:39)
Billigaste är 450, fast dom suger :O



Micke har börjat alltså :O


LOL

Quote (Marcusd0 @ 3 Jan 2011 13:52)
JÄVLAR vilket troll game..

Sluta med 25/2/8 sen turret diva jag i slutet :D dom aegde i början men vi  slamma dom sen.. var typ 60+ - 18 i stats..

http://i52.tinypic.com/2dl5ic6.jpg


rofl, aa har hänt att jag och robin med mera har mött ett lag med 5 fortify, det roliga var att vi fick ner deras torn först, och rätt snabbt också xD
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 3 2011 09:13am
Quote (Nickeee @ 3 Jan 2011 15:08)
LOL



rofl, aa har hänt att jag och robin med mera har mött ett lag med 5 fortify, det roliga var att vi fick ner deras torn först, och rätt snabbt också xD


Körde dom revive?

Va fett svårt då dom körde 3 mid och mina polare bara "Ah men Marcus, kan du ta och hålla mitten själv?"

Va lite svårt då :p Men min turret + inhib va kvar sist ändå. :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 3 2011 05:26pm
7-0-13 nyss med teemo :pPpP
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 3 2011 05:27pm
Quote (Marcusd0 @ 3 Jan 2011 16:13)
Körde dom revive?

Va fett svårt då dom körde 3 mid och mina polare bara "Ah men Marcus, kan du ta och hålla mitten själv?"

Va lite svårt då :p Men min turret + inhib va kvar sist ändå. :)


tror inte dom hade revive.
men jävla kuk jag klickade ju edit :(
doublepost ftw.

This post was edited by Nickeee on Jan 3 2011 05:27pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 3 2011 06:48pm
7 0 10 med fiddle nyss

GG!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 4 2011 07:06am
Quote (Undousuru @ Jan 4 2011 01:48am)
7 0 10 med fiddle nyss

GG!


Fiddlesticks är väldigt rolig att spela :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 4 2011 07:10am
Quote (eWaste @ Jan 4 2011 01:06pm)
Fiddlesticks är väldigt rolig att spela :)


sjukt nice, :P junglar alltid med han, köpte han 2 dagar innan han blev gratis :/ men men drog precis 16/3/xx med han
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 4 2011 07:15am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 4 2011 02:10pm)
sjukt nice, :P junglar alltid med han, köpte han 2 dagar innan han blev gratis :/ men men drog precis 16/3/xx med han


Najs har ingen dator till på fredag så jag sitter med mobilen :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 4 2011 09:22am
När kommer den nya pakten? eller hur fan det stavas ^^ Måste ha den nya champen ^^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 4 2011 09:36am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 4 2011 04:22pm)
När kommer den nya pakten? eller hur fan det stavas ^^ Måste ha den nya champen ^^


vet ej men hoppas på fredag :D
Patch vet inte hur det stavas på svenska.
Go Back To Svenska Topic List
Prev183848586871131Next
Add Reply New Topic New Poll