Quote (x17 @ 17 Apr 2010 13:42)
Det är ju 15 minuter i HoN, vilket dock är på tok för länge om man själv är i laget med 4 efterblivna snubbar som feedar som aldrig förr. Då vill man ju conceda efter 5 min ;P
15 är på tok för lite, men jag förstår vad du menar. Många concedar typ direkt efter 15 för att dem inte fått en bra början. Folk brukar generellt inte vilja kämpa vidare utan bara ha överläge och vinna, annars concedar dem.
50min låter tokmycket men efter att ha kört några hundra pickupgames så märker man att det är precis lagom.