d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18384858687329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 18 2010 12:58pm
mmm älskar pred.. jungla ihop steamboots, elder och sen shieldbreaker sedan gå ut ur jungeln på lvl 14-15 och 3 hitta alla deras intel heros lol
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Apr 18 2010 02:04pm
vafan är det för spel?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 20 2010 10:32am
Quote (x17 @ 17 Apr 2010 13:42)
Det är ju 15 minuter i HoN, vilket dock är på tok för länge om man själv är i laget med 4 efterblivna snubbar som feedar som aldrig förr. Då vill man ju conceda efter 5 min ;P


15 är på tok för lite, men jag förstår vad du menar. Många concedar typ direkt efter 15 för att dem inte fått en bra början. Folk brukar generellt inte vilja kämpa vidare utan bara ha överläge och vinna, annars concedar dem.

50min låter tokmycket men efter att ha kört några hundra pickupgames så märker man att det är precis lagom.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2010 03:11am
ngn som vill lira? (du är inte kass eller em-lirare)
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Apr 21 2010 03:25am
Quote (pawa @ 21 Apr 2010 10:11)
ngn som vill lira? (du är inte kass eller em-lirare)


Om du inte suger och får mig att förlora. Ligger på 23-3 i stats just nu, eehhehehhehe, statswhoring.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 21 2010 03:30am
Så fort jag försöker tanka nya patchen så dör mitt HoN, sur jag blir! :/
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Apr 21 2010 03:34am
Quote (x17 @ 21 Apr 2010 10:30)
Så fort jag försöker tanka nya patchen så dör mitt HoN, sur jag blir! :/


samma här, fick dra ner manuellt från sidan, har inte prövat än dock
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Apr 21 2010 04:05am
Fade i patchen :o?
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 21 2010 06:20am
Fick precis 19-1 med MQ =) Ranked match, JÄVLAR vad mycket noobs det finns där ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev18384858687329Next
Add Reply New Topic New Poll