Quote (Alphabetz @ 1 Jun 2010 17:24)
http://szerafia.blogg.se/images/2009/-fjortisar_34828431.jpg=http://img686.imageshack.us/img686/2220/img01d96.jpg
Grabbaaaar, får jag oxå leka?
fan han i rosa skjorta ser ut som han har smetat avföringar i ansiktet