d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev18384858687521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 1 2010 09:24am
=

Grabbaaaar, får jag oxå leka?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 1 2010 09:47am
En failbild på mig på fyllan :| Men det får jag bjuda på :blush:

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,014.37
Jun 1 2010 09:48am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jun 2010 15:47)
En failbild på mig på fyllan :| Men det får jag bjuda på :blush:

http://i48.tinypic.com/mru16x.jpg


du ser kåt ut. men vem är killen på bilden? :ph34r:
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 1 2010 09:49am
Quote (SCXiao @ 1 Jun 2010 17:48)
du ser kåt ut. men vem är killen på bilden? :ph34r:


:rofl: bra där :P
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 1 2010 09:49am
Quote (SCXiao @ 1 Jun 2010 17:48)
du ser kåt ut. men vem är killen på bilden? :ph34r:


Jag vet inte, någon söt pojke :blush:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 1 2010 09:52am
Fan, jag fixade t.o.m håret för att ta min fina "fjortisbild", och sen inte ens en kommentar :cry:
Det såg dock större ut i spegeln .. Damn kamera ..
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 1 2010 09:55am
Quote (Alphabetz @ 1 Jun 2010 17:52)
Fan, jag fixade t.o.m håret för att ta min fina "fjortisbild", och sen inte ens en kommentar :cry:
Det såg dock större ut i spegeln .. Damn kamera ..


Du är söt som alltid bubben :hug:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 1 2010 09:57am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jun 2010 17:55)
Du är söt som alltid bubben :hug:


:wub:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,014.37
Jun 1 2010 09:58am
Quote (Alphabetz @ 1 Jun 2010 15:52)
Fan, jag fixade t.o.m håret för att ta min fina "fjortisbild", och sen inte ens en kommentar :cry:
Det såg dock större ut i spegeln .. Damn kamera ..


klart du får vara med och leka!

Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 1 2010 10:00am
Quote (Alphabetz @ 1 Jun 2010 17:24)
http://szerafia.blogg.se/images/2009/-fjortisar_34828431.jpg=http://img686.imageshack.us/img686/2220/img01d96.jpg

Grabbaaaar, får jag oxå leka?


fan han i rosa skjorta ser ut som han har smetat avföringar i ansiktet
Go Back To Svenska Topic List
Prev18384858687521Next
Add Reply New Topic New Poll