d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev18283848586159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 14 2015 05:22pm
Försöker få tag i en M4 cyrex men folk verkar inte sälja på JSP och de som har går offline eller slutar svara :angry:
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 15 2015 08:08pm
Bara torska dina första placement matcher så är du direkt i silver mmr, speciellt om du köar med en silver polare. efter de kan du droppa 50 bombs och hamna i silver ändå :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 16 2015 01:21am
Quote (Zaicrez @ 16 Feb 2015 03:08)
Bara torska dina första placement matcher så är du direkt i silver mmr, speciellt om du köar med en silver polare. efter de kan du droppa 50 bombs och hamna i silver ändå :)


Jag började med att throwa 5 games totalt, bränna upp mig sj med incendiary eller molotov typ, sen körde jag resten av mina matcher med xboxkontroll och blev silver 2, merru strong :D

Hade skitkeffa stats, men fick oftast "bra" grabbar i laget
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 16 2015 02:52am
Kom in på DMG rank...

får vänta några dagar tills ett av mina konton är unbannade, har för mig att jag har ett i mg2 som fick 7 dagars ban

har inge polare i silver så kunde inte teama upp med dom
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Feb 16 2015 03:00am
Bara jag som får fps drops efter den senaste updaten? Ifrån 170 fps till 40 utan någon riktig anledning
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Feb 16 2015 03:01am
ligger på 600-700 hela tiden förutom när jag drar igång streamen då jag ligger på 350ish
Member
Posts: 844
Joined: Apr 11 2014
Gold: 0.00
Feb 16 2015 05:41am
Quote (RistVaLL @ 16 Feb 2015 10:01)
ligger på 600-700 hela tiden förutom när jag drar igång streamen då jag ligger på 350ish


vad fan har du för monster till dator?
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Feb 16 2015 05:42am
Dock kan man ju bara springa runt och kniva folk i silver :p
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 16 2015 12:06pm
Det tog mi 2 hela veckor att de-ranka från ak till nova 1.. Jag gjorde så kasst ifrån mig jag bara kunde utan att throwa games och skjuta team mates och ändå tog det så lång tid.. Förstår inte hur folk kan få silver av att spela normalt.. När jag började så hade jag iofs kört mycket source men jag drog nova 2-3 dirr och sen gick jag uppåt och jag är då inte superbra :lol:

Sidenote: Blir nog svårt att ranka upp igen. 10 senaste gamesen har jag haft 1 leaver vart annat game typ :ph34r:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 16 2015 12:10pm
Quote (Makta @ Feb 14 2015 11:22pm)
Försöker få tag i en M4 cyrex men folk verkar inte sälja på JSP och de som har går offline eller slutar svara :angry:


Cyrex ST ft, 700 spääännn
Go Back To Svenska Topic List
Prev18283848586159Next
Closed New Topic New Poll