d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev18283848586229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 7 2013 02:30pm
Quote (Malmy @ Apr 7 2013 08:12pm)
oki :)


edit: Torskade AK mot A3 vi var all in preflop, han träffade en 3a :/


Skämt beat, men har 2k kvar i stacken >.<


Edit 2: åkte ut mot en flush. inte bra spelat, men men >.<


Edit 3: Fin AA där Berhe :)

Edit 4: Dubblade på 1.5k'n jag spelar, 65k stack nu, 350/700 blinds, #21/ 435 , Snart i pengarna iaf :)


Tungt, hur mycket pengar är plats 400?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 02:35pm
spelade lite kasst en hand där, aja whatever :P 28k stack än ^^ tröttheten gör lite misstag, missade att en limpcallat en hand där..
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 02:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Apr 2013 21:30)
Tungt, hur mycket pengar är plats 400?


inte mycket alls om du pratar om min 1.5k gtd, just nu är vi 146kvar och vi är bara typ garanterade 4.67$ eller nåt, ligger dock helt ok till har 106k stack på 1k/2kblinds. #40/139 just nu.

Så kan ju hoppas på en hög placering för en gångs skull ^_^ men vem vet.

Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 21:35)
spelade lite kasst en hand där, aja whatever :P 28k stack än ^^ tröttheten gör lite misstag, missade att en limpcallat en hand där..


Sånt som händer, fortsätt bara spela tight och smart så är du snart i cashen :)

Edit: Ajj den där AQ'n gjorde lite ont :(

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 02:39pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 02:39pm
okej nere på 7k. Bestämde mig för att det var dags för en coinflip för att antingen gå högt eller stanna där "nere". nu är jag iofs ännu lägre xD


pallar inte lira för att enbart nå cash. Utan pushar hellre in för en större stack vid såna lägen.

This post was edited by berhemuli on Apr 7 2013 02:40pm
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 02:40pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 21:39)
okej nere på 7k. Bestämde mig för att det var dags för en coinflip för att antingen gå högt eller stanna där "nere". nu är jag iofs ännu lägre xD


Gogo få AA ! :)

chip and a chair, bara o hoppas på det bästa :)

Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 21:39)
okej nere på 7k. Bestämde mig för att det var dags för en coinflip för att antingen gå högt eller stanna där "nere". nu är jag iofs ännu lägre xD


pallar inte lira för att enbart nå cash. Utan pushar hellre in för en större stack vid såna lägen.




Förstår det, men du är bara typ 700 ifrån cashen nu, och dom försvinner snabbt. kanske dags o bara chilla tills du gått + ? :)


edit: Synd på 88'an, fortf bra spelat dock!

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 02:43pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 02:43pm
hade lätt kunnat sitta o vänta in cash.. men 30dollar.. näe hellre gå big or go home. :P
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 02:44pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 21:43)
hade lätt kunnat sitta o vänta in cash.. men 30dollar.. näe hellre gå big or go home. :P


ja du var ju max 10min ifrån pengarna, dom forsar bort :P

men men, dom händerna du åkte på var ju ändå bra händer,så inte mycket att göra åt :)

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 02:45pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 02:46pm
Quote (Malmy @ 7 Apr 2013 22:44)
ja du var ju max 10min ifrån pengarna, dom forsar bort :P


Japp, dock 200 per hand på antes och på 10min hade jag troligen snurrat en runda o åkt ut där istället ^^ Alla har sitt sätt o lira, åkte så pass ner att jag kände för att testa med 88 för att antingen dubbeluppa eller åka.
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 02:48pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 21:46)
Japp,  dock 200 per hand på antes och på 10min hade jag troligen snurrat en runda o åkt ut där istället ^^  Alla har sitt sätt o lira, åkte så pass ner att jag kände för att testa med 88 för att antingen dubbeluppa eller åka.


vem vet, det var verkligen inte menat som kritik dock, respekterar att du spelar annorlunda än mig :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 02:48pm
hade jag spelat supertight skulle jag inte chansat med vissa händer, men ibland går coinflips bra ibland dåligt.. gör inte så mycket, hade dom träffat hade jag haft okej chans o nå längre. Aja nu för jag iaf sova ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev18283848586229Next
Add Reply New Topic New Poll